Note fondée sur 507 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
64 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 oct. 2016 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
In 4 days/nights, I was bitten by something, most likely bed bugs, all 4 nights I slept, at least 10 bites.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
It’s was ok
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
The room was gross. Bed uncomfortable and there was heavy residue of the cleaning solution that was used on the floors making the floor very slippery. The TV didn’t work and the smell was bad.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Nasty bed couldn’t get me a different blanket due to yellow and red stains
1 sur 5
par un voyageur de Frankford

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
I do not like the fact that they asked for a deposit and when I asked for my deposit back at the end of my stay they said I never gave them one that’s crazy and had attitude with me woow I will never stay again and my door to my room was hanging down they said you have to lift it up to close it and the room smelled so so bad like moldy carpet
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia