Note fondée sur 892 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
It's very clean and organized.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Pangi, It was kind of you to take the time to review our hotel. I’m glad you enjoyed your visit. We appreciate your choosing us and hope to host you again. Best, Lance Misner, GM
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Nick, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review.
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Location was perfect!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Tavia, Thank you for staying with us! It is excellent to know that our location was a significant factor in the enjoyment of your stay. We appreciate your business and the fact you took the time to share your thoughts. Please come again soon! Best, Lance Misner, GM
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Cody, We are honored to have had the opportunity to host you and we genuinely hope that your stay was comfortable and enjoyable. It means a lot to us that you chose us and we look forward to welcoming you back soon. Best, Lance Misner, GM
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Nick, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par GM , Gestion de l’hôtel
Dear Nicole, Thank you for informing us that you had a pleasant experience during your visit. We value your business and appreciate your patronage. Best, Lance Misner, GM
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Nick, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Nick, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Matthew, We are deeply committed to providing outstanding hospitality. Your feedback means a lot to us, and we apologize for not meeting your expectations. We are excited to make your next visit exceptional. Sincerely, Lance Misner, GM
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Nick, Gestion de l’hôtel
Sorry for your stay with us, we hope you give us another chance to stay in the future.