Note fondée sur 153 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
68 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Excellent location. Very nice man on check in. Property a bit tired and bedding needed renewing but. Ok. Very steep stairs!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Hotel in nice area close to the river. Plenty of bars and places to eat near the hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Peter van den Hengel , Gestion de l’hôtel
Thanks a lot
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Peter van den Hengel , Gestion de l’hôtel
Heel erg bedankt voor de mooie review.
3 sur 5
par un voyageur

Nette studio op mooie locatie in een oud smal pand

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Op zich een keurige studio, maar erg smalle douche en warm binnen. Bedden waren te zacht en smal voor ons
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Peter van den Hengel , Gestion de l’hôtel
Bedankt.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Peter van den Hengel , Gestion de l’hôtel
Nou, ik snap deze review eigenlijk niet Je was juist heel aardig en vond ons een heel leuk hotel en wilde graag weer opnieuw reseveren. Ik denk dat je je vergist hebt maar geeft niet hoor. Kan gebeuren.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
Wir hatten eine schöne Zeit in dieser gemütlichen Unterkunft.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par Peter van den Hengel , Gestion de l’hôtel
Vielen Dank und gerne bis nächsten Mal. Ihr seid auch echt nett. Mit freundlichen Grüßen, PeterEigentümer Hotel de Vischpoorte.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2024 par Peter van den Hengel, Gestion de l’hôtel
Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling.
2 sur 5
par un voyageur

Not good enough....

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Expectations were high, a 2 bedroom hotel-appartment at a very desirable location in the middle of the city. The reality was, a cold ( radiators did not work) noisy appartment, lacking in quality and finesse the price should warrant. To tol it all off, no hot water in the shower after 5 minutes. The proprietor did act quickly, apologized for the inconvenience, tried to fix it, but to no avail. All in all, a very bad experience in a hotel where price and value do not match.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Peter van den Hengel, Gestion de l’hôtel
Dear Joost, Im very sorry to hear that you had a bad experience at our hotel. During your stay we had some issues with our central heating boiler, which was quite a shame but thats why the radiators didn't work and the shower turned cold. These things happen sometimes and are unforseeable. I tried to come help as quick as possible but it's quite hard to quickly fix this problem because I am no mechanic. However I don't agree that the appartment lacks in quality and finesse, all our rooms are very well equiped with all nessecities and are well decorated. For the price you paid you get a lot. Because you stayed on a saturday which is the busiest day of the week the price was a bit higher than normal, but still very cheap in comparison to other options in the center of Deventer.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2024 sur Expedia
Bad 👎
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2024 par Peter van den Hengel, Gestion de l’hôtel
Bedankt Mohammad. Graag tot een volgende keer.