Note fondée sur 15 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2023 par Md. Ibrahim, Gestion de l’hôtel
Dear sir,Good Afternoon!! Thank you so much for your feedback. We are delighted to know that your stay was good with us.Hope you will choose to stay with Ascott in future
par un voyageur
Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 1 mai 2024 sur Hotels
静かな立地でリーズナブルな価格設定。
par un voyageur
Baridhara area hotel
Publié le 2 mars 2024 sur HotelsFantastic place to stay in Baridhara / Gulshan area.
Amazing staff members and fantastic food ( breakfast and the rooftop Japanese restaurant)
Can’t go wrong!
par un voyageur de flower mound
Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2019 sur Expedia
There was no mention from Expedia or the hotel that I needed a copy of my passport. They would not let me in until I could provide a copy. Along with that, the A/C unit blew directly on to the bed. This meant I either slept with cold air blowing on me or the room was too hot and humid.
par un voyageur
Publié le 4 mai 2019 sur Expedia
The staff make this property shine. Sonya and Tui (spelling?) greet you in the morning for breakfast with a smile, and take the time to remember your preferences and chat about your upcoming day. All of the staff were friendly and warm, making a business traveler feel more at home.
par un voyageur
Publié le 22 mars 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 17 nov. 2018 sur Expedia
par Alexander T. de Jakarta,Indonesia
none
Publié le 29 juin 2015 sur HotelsThe location is not actual city center.
The taxi driver also confused to find this hotel.
Better asking to written address in Bengali
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2015 par Rakib, Gestion de l’hôtel
Dear Sir,
Greetings from Ascott Hotels, Dhaka!
We appreciate your time and effort taken for sending us your review. I am sorry that you have undergone such a frustrating situation. We care your every word and will take steps to improve upon.
We look forward to your next visit to Ascott Hotels, Dhaka.
Truly Yours
Rakib
Executive Sales & Marketing
Ascott Hotels