Note fondée sur 61 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
87 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur de Arkansas, USA

Publié le 28 juill. 2019 sur Expedia
When I arrived to Dhaka, this hotel was shut down. I then had to spend days on the phone with Expedia trying to get my money back for a week-long stay. Not how you want to arrive to a city like Dhaka at night. What a nightmare.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2019 sur Expedia
They publish rates in usd and charge in taka with exchange rate according to them which is much lower much much lower it is a fraud .... why dont charge in usd when they display in usd ???
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2019 sur Hotels
Decent 2-star property. Comfortable bedding. Clean. Very helpful staff, especially at front desk. Located a bit out-of-the-way. Bring your own umbrella.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 févr. 2019 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2019 sur Expedia
Staff not friendly and courteous at all. .do not recommended this hotel
4 sur 5
par un voyageur

房間可以

Publié le 2 févr. 2019 sur Hotels
房間可以,早餐好吃,蚊子很多請帶防蚊液
3 sur 5
par un voyageur

Good but overpriced

Publié le 1 févr. 2019 sur Hotels
The hotel is quite good, nice location, but ways to expensive for what it is.
2 sur 5
par un voyageur de New Delhi

Publié le 13 janv. 2019 sur Expedia
Location is good. The crews are not courteous. Denied free serve of breakfast in all three days on plea that they have received voucher from Expedia where no breakfast facilities as free issue , whereas my voucher mentions that.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2019 sur Expedia
Good location for business in Banani or Gulshan. Surrounded by a variety of food outlets.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 déc. 2018 sur Expedia