Note fondée sur 245 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 mai 2024 sur Expedia
Décevant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par nisha, Gestion de l’hôtel
Thanks for your business.
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2017 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
I didnt like it
par un voyageur
Go somewhere else please
Publié le 5 août 2024 sur HotelsIt was run down smelt bad , room stinks water damage everywhere, pieces of plain drywall put on holes in walls . Bathroom was gross the water smelled like fish tank. I’d rather of slept in my suv
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Diferent.
Thank you.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
We had a nice stay.
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Upon arrival, we were charged a security deposit, in addition to what we have paid for the room rate. We had to take pictures around the room for existing damages and send the pictures to the management so that we would not be charged for these pre-existing damages. We did find three pre-existing damages in and by the bathroom. The security deposit was unnecessary and adds burden to the guests. The deposit was refunded to us after we left. The bed sheets have stains and the bath tub walls have ugly black caulk decays. The motel has a lot of room for improvement.
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Very nice.
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2024 sur Hotels