Note fondée sur 481 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2022 sur Hotels
par Hugues de Saran
Très médiocre
Publié le 5 juill. 2016 sur HotelsNous avons passé une nuit dans cet hotel. Nous avions réservé une chambre non fumeurs et nous avons eu eu une chambre fumeur. Ça ne sentait pas bon. Il y avait des trous de cigarettes dans les draps et la couverture. Le sèche linge ne fonctionnait pas alors que nous l'avions mis en route en payant. Le linge était encore mouillé . La personne de l'hôtel m'a proposé un autre sèche linge mais il a fallu repayer. Piscine avec eau trouble. De la poussière sur la cafetière. Petit déjeuner à peine correct. A déconseiller.
par un voyageur
Publié le 30 déc. 2024
I liked it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 déc. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Gerald,We would like to express our gratitude for choosing to stay with us and for your kind comments. It brings us great joy to learn that your experience was satisfactory. Having guests like you is a true privilege for us. We eagerly await your next visit and the opportunity to serve you again.Warm regards, Hotel Manager.
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Everyone was so nice.
The area was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Maria,Thanks for your stay and giving us excellent feedback. There is nothing more gratifying than to know that our guests are satisfied with their stay and our hospitality.I am quite confident that you enjoyed your time here. I look forward to welcoming you again for another wonderful stay.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Staff was friendly and helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jeremy,Thank you for the stay and the positive feedback.Our staff always goes the extra mile to ensure guest satisfaction.We are privileged to have guests like you.I look forward to welcoming you again.Sincerely,Hotel Manager.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Rodney,Thank you for your stay and the ten stars.Hope you had a nice stay and liked our hospitality.From an improvement point of view, we look for specific experience sharing.You will have a better experience next time.Sincerely,Hotel Manager.
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Gunner,Thanks for your four star rating. I hope that you are fairly satisfied with your stay, but would appreciate your valuable insights to raise our benchmark to the best. Please do revert and we hope to see you again soon!Sincerely,Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Lisa,Thanks for your four star rating. I hope that you are fairly satisfied with your stay, but would appreciate your valuable insights to raise our benchmark to the best. Please do revert and we hope to see you again soon!Sincerely,Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Cathy,We appreciate your recent stay and the feedback you've provided. We trust that your experience was enjoyable, as indicated by the five-star rating. Guest satisfaction remains our utmost priority, and we hope to have the pleasure of hosting you again in the future.Warm regards, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Calvin,Thank you for sharing your perfect 10 ratings. It is a great acknowledgement for our team.We hope that you will return as it is our ongoing goal to surpass the expectations of our guests. Sincerely,Hotel Manager