Note fondée sur 926 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
85 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 févr. 2020 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de France

Bien

Publié le 3 oct. 2019 sur Hotels
Bien pour une étape. Proche des restauration
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Waited in lobby for 2 hours to check into my room on the middle of the night because staff was messing around and ignoring the desk.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Waited 2 hours at the front desk to check into my room because no staff was there. They were messing around in some room completely ignoring me and I got no sleep due to this. And didnt get the complimentary breakfast. I would like a refund.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Shower valve was hot then cold like someone flushed a toilet, curtains were dirty. Bathroom was small blanket was thin bed was firm. Sink had chips and cracks in it
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Not the best option.

Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Not the best option in the area. No elevator, small rooms, beds aren’t comfortable.
3 sur 5
par un voyageur de Kissimmee

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Other Wyndham’s had eggs and sausage etc for breakfast..this had only waffles. Heat worked good so that was a plus as cold at night.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia