Note fondée sur 474 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Not the worst.

Publié le 30 août 2024 sur Hotels
Well where should I start. We pull up to the front door to go check in and one of the workers is sitting on the bench outside smoking some skunk weed. (About 20 ft away from the door) So we get inside and they check us in. (Staff was friendly) We walk to our room only 1 outlet worked room felt like it was a rainforest with humidity. So we set the temp on the air conditioner room and the room starts to feel a little better. Then my wife starts to get ready for a night out with friends. The shower head moves in and out of the wall about 6 inches as you turn on the water. Long story short this place needs to have a complete remodel and deep cleaning.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par b, Gestion de l’hôtel
I extend My sincere apologizes. Defiantly not acceptable. Quality has future plans in store for our guest.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
My room was clean and quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par b, Gestion de l’hôtel
We appreciate you staying with us! Have a wonderful day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Breakfast was okay-nothing special. Room was clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par b, Gestion de l’hôtel
We appreciate your stay, Have a wonderful day.
2 sur 5
par un voyageur

Could do better

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
The pool was COLD, the hot tub was luke warm at best and both were in need of a good cleaning. Fire alarms went off twice in middle of night & front desk gal didn’t seem concerned & was annoyed when I wanted her to verify it was a malfunction before we returned to our room on the 3rd floor. Seems this is a common occurrence as even the firemen were unconcerned. We only ate breakfast there one morning as were visiting family & went out with them, but it was a good hot breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par b, Gestion de l’hôtel
We appreciate the feedback, We are currently working with the fire station, the fire alarms will be taken care of. Have a great day.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Bianca , Gestion de l’hôtel
We humbly appreciate you staying at Quality Inn & Suites.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Bianca , Gestion de l’hôtel
We highly appreciate you staying with us. We look forward to seeing you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par b, Gestion de l’hôtel
We humbly appreciate you! Have a wonderful day.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par b, Gestion de l’hôtel
thank you! we look forward to your next stay with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Out of coffee throughout our entire stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par b, Gestion de l’hôtel
my apologies for the inconvenience.
3 sur 5
par un voyageur

So so

Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
Room was fine and a good price. Coffee was bad. Way too weak to call it coffee. Internet didn’t work the entire time I was there except for the last night before I left. 3+ days.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par b, Gestion de l’hôtel
We humbly apologize for the inconvenience.