Note fondée sur 933 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 févr. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Tres decu

Publié le 25 avr. 2023 sur Hotels
Ayant souvent pris cette chaine, cet hotel là ne reflete pas l'accueil habituel. Nous y sommes restés 2 jours, piscine en panne( ce n'est pas leur faute mais qu'ils nous previennent à l'arrivee au moins pour ne pas y aller pour rien), petit dejeuner tres mediocre, pas moyen d'avoir de l'eau, leur distributeur avait 2ou 3 boissons sucrée, chambre pas faite le 2eme jour donc pas de reapprovisionnement de café et de papier wc . Et le personnel à l"accueil pas competent, la jeune femme preferait son portable
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 déc. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 nov. 2024
I
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
We were caught in the closure of I-70 on September 17th so we showed up VERY late. Alex greeted us with good humor and friendliness. He was terrific. Our room was very clean and comfortable. Granted, it’s an older facility and some updating/replacement should be done but everything was very clean, the bed was comfortable and it was whisper quiet all night. Breakfast was good, nothing exceptional but the dining area was clean and the food was fresh with the exception that the English muffin was stale. Although we probably won’t return to this area, we would definitely stay here again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
The little shampoo bottles in the bathroom were both half used. That’s gross. So was one of the conditioners. I think the housekeeper got distracted and forgot to replace them. Otherwise, loved the room! Very nice!!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024
Had problem with one room. Fire alarm in room kept beeping and had to change room in middle of night.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Check in is awful! The man at the desk is always never around, once a cleaning lady had to go find him outside and bring him back for us. He is rude, non informative and the worst to deal with. Their indoor pools temperature was below 50 degrees. The man at the front just told us well it’s not a hot tub what do you expect. This place could be phenomenal place to stay if they had a better person running it.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Everything was good accept for not having biscuits and gravy at breakfast. I love biscuits and gravy. I would stay there again however.