Note fondée sur 230 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2024 par Ahmed Shedid, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Jordane,It was a pleasure to have you stay at Millennium Central Hotel Doha. We thank you for taking the time to leave your genuine rating.We all look forward to welcoming you back very soon. Until then, stay safe.Best regards,Ahmed Shedid,Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 11 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2024 par Ahmed Shedid, Duty Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Zaituni,It was a pleasure to have you staying at Millennium Central Hotel Doha, Thank you very much for taking the time to post your rating following your recent stay at Millennium Central Hotel Doha. We are delighted to know that you found our overall service and facilities up to your satisfaction,We all look forward to welcoming you back very soon, until then Stay Safe.Best regards,Ahmed Shedid,Duty Manager.
par un voyageur
Publié le 4 mars 2023 sur Expedia
Hotel propre personnel a l écoute et professionnelle je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2023 par Ahmed Shedid. - Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Karima,It was a pleasure to have you staying at Millennium Central Hotel Doha!Thank you for your time in evaluating our product and services. We are truly grateful for the wonderful things you have said about our hotel, team and services.I have shared your compliments with the team. Thank you for giving me the opportunity to recognize them for a job well done!We all look forward to welcoming you back at Millennium Central Doha.Best regards,Ahmed Shedid.Duty Manager
par un voyageur
Je recommande
Publié le 12 juill. 2019 sur HotelsBon séjour dans l’ensemble dans cette hôtel. Personnel au petit soin. Je suis arrivé le matin donc pour accéder à la chambre on m’a demandé des charges en plus... dommage. Restaurant de l’hôtel très très très bon, cuisine de qualité. Pour le lunch un service beaucoup trop long j’ai du attendre 1h avant de manger mais un employé m’a dédommagé qui montre une très bonne réaction de leur part.
Chambre propre et grand, belle piscine. Environnement très bien. Je recommande cette hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2019 par Amr Omara, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest.
Thank you for sharing your feedback and my profound apologies for the inconvenience caused. While I am sure you are aware that the check-in time for the Hotel is 15:00 hours local time, our team tried to assist you with accommodation when you approached the reception at early morning hours. Something we always try to do but depending on occupancies is not always possible.
On a brighter note, I am glad that you enjoyed the hotel’s facilities, buffet breakfast, and our colleagues’ genuine warm hospitality.
We greatly appreciate your kind patronage and look forward to welcoming you and your family & friends back for a more seamless stay.
Warm regards
Amr Omara.
FOM.
Recommandé
pour Escapade avec des amispar un voyageur
Nice hotel
Publié le 18 févr. 2018 sur HotelsGrand hotel, personnel très serviable et professionnel.
Un point positif pour le sauna hammam
Un point négatif pour le chauffage/clim que l'on a pas reussi à régler
Chambres très spacieuses, literie confortable.
Mini bar plein et pas très cher
Wifi qui fonctionne bien lobby + chambre
Pas très loin de l'aéroport et du souk
Mais pour se déplacer mieux vaut être véhiculer
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2018 par Amr Omara, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest,
Thank you for choosing to stay at Copthorne Hotel Doha, we appreciate your excellent comments and feedback regarding your recent stay with us. We all look forward to welcoming you back soon.
Best regards,
Amr Omara.
Asst. FOM
par francois
2 nuits a doha
Publié le 27 mars 2017 sur Hotelscourt séjour a doha, le copthorne a fait l'affaire mais il n'est pas très bien situé. la chambre est confortable sans plus, le wifi est rapide, je n'ai pas testé les restaurants ou le petit dejeuner ni la salle de gym...bon rapport qualité prix et ça s'arrête la.
par un voyageur
Bon plan d'urgence près de l'aéroport
Publié le 29 nov. 2015 sur HotelsChambre confortable et staff accueillant et serviable, mais la propreté de la salle de bain laissait à désirer. Taches et crème sur le comptoir, entre autres...
par sbeji de France
Bad experience
Publié le 27 janv. 2014 sur HotelsHave been assigned a room for disabled people with no closets, no shower glass, no bathroom racks. The room was stinking cigarettes and worst for a disabled people room, phone was not even working. I claimed twice to change room and to have the phone fixed. NOthing happened.
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Halima Marhoum - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valuable Guest,Thank you for taking time to get back to us regarding your stay in Millennium Central Hotel Doha. We are glad that you have enjoyed your stay, it is very rewarding to know that we met your expectations. Rest assured that your constructive comment will be shared with hotel management to take all the necessary actions where needed. We are looking forward to see you again in Millennium Central Hotel Doha.Best Regards,Halima Marhoum - Front Office Manager
par un voyageur
just one night
Publié le 27 juill. 2024 sur HotelsGreat stay. Just one night. Hotel close to the metro to the airport. The check in agent was friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Halima Marhoum- Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr,Thank you for taking time to write a review following your stay at Millennium Central Doha.All guest feedback is extremely important to us, as it is only through our guests’ feedback that we are able to assess and continuously improve the service standards, which we strive to achieve.I was delighted to read that you enjoyed your stay and were overall satisfied with the services and facilities offered at the Hotel and your kind words of appreciation have been shared with my entire team. It is our dedication to ensure our guests feel welcomed and are taken care of by our colleagues so that they have memorable experiences.Thank you very much and we look forward to welcoming you back to the hotel again soon.Best regards,Halima Marhoum Front Office Manager