Note fondée sur 130 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
worst checkin even - please double check the reviews...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Mohamed Chebil - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Yassine,Thank you very much for sharing your feedback about your stay at The Curve Hotel. I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to ensure that all our guests leave our property satisfied and that they have a wonderful experience, however it seems that on this occasion we let ourselves down. We hope you can give us an opportunity to change your perception into a positive one. Warm regards, Mohamed ChebilGeneral Manager
2 sur 5
par un voyageur

Évitez cet hôtel, avoid this hôtel

Publié le 7 déc. 2021 sur Hotels
Très déçu de mon séjour dans cet hôtel qui n'était pas à la hauteur des attentes. 45 minutes pour obtenir une chambre, petit déjeuner délivré en boîte, et dégueulasse, pour le pressing j'ai dû les relancer pour obtenir mes vêtements 26 heures après les avoir donnés, lames réceptionniste ne répondent pas au téléphone. Je le déconseille...
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 févr. 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Pleasant hotel and comfy room

Publié le 1 déc. 2018 sur Hotels
The Curve's room has a fridge freezer, washing machine dryer and small hob to cook food in the room and the pool is big enough to swim in.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2018 par The Curve Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Ms.Christine, It was a great pleasure having you stay at The Curve Hotel. Thank you for sharing your feedback about your stay experience with us. And thank you so much for taking the time to write such a positive review. We look forward to welcoming you again. Kind regards, Mohamed Chebil General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2018 par The Curve Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 4-star rating.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2018 sur Hotels
Hotel très propre et confortable. C'est luxueux! Manque juste quelques service comme un restaurant ou un bar même si plusieurs commerces (Starbuck etc) sont présents au pied de l'hotel. Pas de bar à l'horizon Attention : le spa et service de massage sont réservés aux femmes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2018 par Mohamed Chebil, Gestion de l’hôtel
Ce fut un grand plaisir d'avoir séjourné au Curve Hotel. Merci de partager vos commentaires sur votre expérience de séjour avec nous. Et merci beaucoup d'avoir pris le temps d'écrire une critique aussi positive. Nous espérons vous revoir prochainement. Sincères amitiés,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024 sur Expedia
the room is excellent and thanks to the service of neliza , nahid and monir who also assisted during our stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par Mohamed Chebil, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Darie,We are very happy you chose The Curve Hotel. We were truly pleased to hear that you had an excellent experience with us. We hope to have the chance to welcome you back at The Curve Hotel in the near future.With Kind Regards,Mohamed ChebilGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur de Riyadh

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Room is spacious and clean with small kitchen, breakfast is in coffee shop outside the hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Mohamed Chebil, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Nabil,Thank you very much for your kind rating. We are pleased to know that you enjoyed the comforts of our hotel including your room. We would love to have the chance to welcome you back to The Curve Hotel for another stay.Kind Regards,Mohamed ChebilGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Everything was perfect!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Mohamed Chebil, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Ana,Your ratings and feedback means a lot to us, as it motivates us and helps us identify the areas we need to focus on. Thank you for your kind words, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another stay soon! Best regards,Mohamed ChebilGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur de Homestead

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Mohamed Chebil, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Alejandro,Thank you for taking the time to review our hotel. We are pleased you had a good stay with us. We hope to welcome you back to The Curve Hotel. Best regards,Mohamed ChebilGeneral Manager