Note fondée sur 594 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Satisfaisant

Publié le 9 oct. 2023 sur Hotels
J'ai passé un agréable séjour, le prix est très correct. Selon mon expérience il s'agit plus d'un hôtel 4 étoiles, l'état de la douche, le faible débit ne sont pas très agréables. L'accueil était moins bon que dans d'autres hôtels plus accessible de la ville.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2023 par Walid Yameen , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your rating and sharing your kind feedback during your recent with us. We are happy to know that you had a wonderful experience. It was an honor taking care of you and looking forward to welcoming you once again soon.Kindest regards, Walid Yameen General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2023 par Annabelle Gutermuth, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your rating and sharing your kind feedback during your recent with us. We are happy to know that you had a wonderful experience. It was an honor taking care of you and looking forward to welcoming you once again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2023 sur Expedia
Tout était excellent séjour inoubliable personnel adorable et disponible propreté au top . Le métro est à 2 pas Hamad hospital et vous pouvez vous déplacer en toute sécurité je vous le recommande et vous ne serez pas déçus merci à tout le personnel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mai 2023 par Afshahan Khan, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Fouzia,We are delighted to know your feedback and same shall be passed on to the whole team.We would like to welcome you again on your next stay.Warm RegardsAfshahan KhanReservation Shift Leader
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2022 par Annabelle Gutermuth, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your rating and sharing your kind feedback during your recent with us. We are happy to know that you had a wonderful experience. It was an honor taking care of you and looking forward to welcoming you once again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 août 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2020 sur Expedia
Plus qu excellent, magnifique !!! Super rien a dire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2020 par Annabelle Gutermuth, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for spending some of your precious time to share your review about your experience at our hotel. It gives us great satisfaction and also is a great pleasure to learn that you had a pleasant experience. We strive to maintain our hospitality service to always meet your expectation. We really look forward to welcoming you back once again in our property. With Warm Regards, Hotel Manager
2 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 9 févr. 2020 sur Expedia
Serviette abîmé ,pas de peignoirs,remonter d’égout dans la salle de bain ,l’évier bouché Propreté de la chambre moyen
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2020 par Comment from Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We are glad to see that you left some feedback on what fell below your expectations. We deeply apologize for any inconveniences you have. We have taken note of your comments and have shared these with our management team to review and make necessary improvements. We hope that you would give us another chance to have you again at Warwick Doha. With Warm Regards, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Great option

Publié le 9 févr. 2020 sur Hotels
Excellent Price/ Quality ratio in a convenient location with a homey athmosphere
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2020 par Comment from Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for spending some of your precious time to share your review about your experience at our hotel. It gives us great satisfaction and also is a great pleasure to learn that you had a pleasant experience. We strive to maintain our hospitality service to always meet your expectation. We really look forward to welcoming you back once again in our property. With Warm Regards, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur de Pau, France

Publié le 14 nov. 2019 sur Expedia
J'ai apprécié la facilité/rapidité d'enregistrement, la clarté de la chambre. J'ai trouvé le prix du petit déjeuner un élevé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2019 par Comment from Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for spending some of your precious time to share your review about your experience at our hotel. It gives us great satisfaction and also is a great pleasure to learn that you had a pleasant experience. We strive to maintain our hospitality service to always meet your expectation. We really look forward to welcoming you back once again in our property. With Warm Regards, Warwick Doha Hotel team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2019 par Comment from Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for spending some of your precious time to share your review about your experience at our hotel. It gives us great satisfaction and also is a great pleasure to learn that you had a pleasant experience. We strive to maintain our hospitality service to always meet your expectation. We really look forward to welcoming you back once again in our property. With Warm Regards, Warwick Doha Hotel team