Note fondée sur 14 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par JINGDUHUI Hotel, Gestion de l’hôtel
尊贵的客户您好,感谢您的好评,期待您再次光临。
par un voyageur
Publié le 23 mai 2024 sur Expedia
The floors were hardwood, which was great for me as I have allergies. It was clean and comfortable. The breakfast had a good variety and I had no problems. Also, although I only stayed one night and didn't use it, there was a laundry room, which is rare, so I think it's ideal for long-term business trips. However, due to heavy rain, water was falling like a waterfall from the roof at the hotel entrance, making it difficult to walk, which I think could be improved. (Also, some places were slippery.)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par JINGDUHUI Hotel, Gestion de l’hôtel
Hello esteemed customer, thank you for your positive feedback.Thank you very much for your valuable feedback. We have actively responded to the relevant departments and hope to resolve this issue as soon as possible.
par un voyageur
Publié le 6 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par JINGDUHUI Hotel, Gestion de l’hôtel
尊贵的客户您好,感谢您的好评,期待您再次光临。
par un voyageur
Publié le 4 déc. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 nov. 2023 sur Expedia
par un voyageur
商務好選擇
Publié le 10 mai 2018 sur HotelsCP值高,房間大小不錯
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2018 par 京都荟酒店, Gestion de l’hôtel
感谢您对京都荟的认可,欢迎再次入住
par un voyageur
いい感じのホテル
Publié le 7 mai 2018 sur Hotels場所は長安国際の近くで日本食、コンビニ多数ありで便利。部屋は日本風で机が低く仕事するのは不向きだが、部屋でゆっくりするにはいい。
部屋の照明は暗い。
朝食は種類多く、まずまず。特別おいしいというわけではないが、合格点。
フロントスタッフが少なく、チェックアウトは時間がかかる。
部屋で映画、CS,BSがみれるのはいい。
par un voyageur de 洛杉磯
The hotel rate is fair, room was clean
Publié le 4 mai 2018 sur HotelsThe room condition is good but the breakfast is not so good!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2018 par 京都荟酒店, Gestion de l’hôtel
感谢入住京都荟酒店,感谢提出宝贵的反馈信息,酒店在对早餐进行完善了,谢谢您!
par un voyageur
Publié le 29 avr. 2018 sur Hotels
par un voyageur
ビジネス客
Publié le 12 avr. 2018 sur Hotelsサービスの質が年々向上している。料理メニューにも配慮が見られる。これからも注目したい酒店だ。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2018 par 京都荟酒店, Gestion de l’hôtel
我们会更加的完善客人需求,感谢您的支持,欢迎再次入住我酒店。