Note fondée sur 386 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Bon hotel

Publié le 8 juill. 2019 sur Hotels
Très bon hotel rapport qualité prix. Bien situé à côté d'un lac artificiel et restaurants. Proche d'un métro pour aller en ville.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juin 2018 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Sehr gepflegtes ruhige Zimmer

Publié le 13 oct. 2024 sur Hotels
Sehr gepflegtes ruhige Zimmer.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Parkhaus direkt gegenüber, sehr freundliches Servicepersonal, gemütliche Betten, gut sortiertes Frühstücksbuffett
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par MOBA, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Zhaodong,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We sincerely apologize for any shortcomings you experienced during your visit that led to your evaluation.Your satisfaction is incredibly important to us, and we regret that we did not meet your expectations. If there was anything specific that contributed to your rating, we would appreciate the opportunity to understand how we can improve. Please feel free to share any details, as your insights will help us better serve our guests in the future.We truly hope to have the chance to welcome you back and regain your trust. Our team is committed to making your next stay a more positive experience.Once again, we apologize for any inconvenience and thank you for your feedback.Warm regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par MOBA, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Amit,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We sincerely apologize for any shortcomings you experienced during your visit that led to your evaluation.Your satisfaction is incredibly important to us, and we regret that we did not meet your expectations. If there was anything specific that contributed to your rating, we would appreciate the opportunity to understand how we can improve. Please feel free to share any details, as your insights will help us better serve our guests in the future.We truly hope to have the chance to welcome you back and regain your trust. Our team is committed to making your next stay a more positive experience.Once again, we apologize for any inconvenience and thank you for your feedback.Warm regards
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Lidt dyrt men ok

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Dyrt ifht hotellets standard. Dog ikke noget at sætte direkte finger på generelt.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia