Note fondée sur 386 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 août 2023 sur Hotels
par un voyageur
Bon hotel
Publié le 8 juill. 2019 sur HotelsTrès bon hotel rapport qualité prix. Bien situé à côté d'un lac artificiel et restaurants. Proche d'un métro pour aller en ville.
par un voyageur
Publié le 28 juin 2018 sur Hotels
par un voyageur
Sehr gepflegtes ruhige Zimmer
Publié le 13 oct. 2024 sur HotelsSehr gepflegtes ruhige Zimmer.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Parkhaus direkt gegenüber, sehr freundliches Servicepersonal, gemütliche Betten, gut sortiertes Frühstücksbuffett
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par MOBA, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Zhaodong,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We sincerely apologize for any shortcomings you experienced during your visit that led to your evaluation.Your satisfaction is incredibly important to us, and we regret that we did not meet your expectations. If there was anything specific that contributed to your rating, we would appreciate the opportunity to understand how we can improve. Please feel free to share any details, as your insights will help us better serve our guests in the future.We truly hope to have the chance to welcome you back and regain your trust. Our team is committed to making your next stay a more positive experience.Once again, we apologize for any inconvenience and thank you for your feedback.Warm regards
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par MOBA, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Amit,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We sincerely apologize for any shortcomings you experienced during your visit that led to your evaluation.Your satisfaction is incredibly important to us, and we regret that we did not meet your expectations. If there was anything specific that contributed to your rating, we would appreciate the opportunity to understand how we can improve. Please feel free to share any details, as your insights will help us better serve our guests in the future.We truly hope to have the chance to welcome you back and regain your trust. Our team is committed to making your next stay a more positive experience.Once again, we apologize for any inconvenience and thank you for your feedback.Warm regards
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Lidt dyrt men ok
Publié le 22 sept. 2024 sur HotelsDyrt ifht hotellets standard. Dog ikke noget at sætte direkte finger på generelt.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia