Note fondée sur 819 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Tim Börgermann, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you very much for the excellent review! We are very pleased to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again next time. Yours sincerely, Tim Börgermann General Manager NH Dortmund
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Tim Börgermann, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you very much for the excellent review! We are very pleased to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again next time. Yours sincerely, Tim Börgermann General Manager NH Dortmund
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2023 par Caroline, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you very much for the great review and that you took the time for it. We are very pleased that you enjoyed your stay with us and would be happy to welcome you again soon. Yours sincerely, NH Dortmund
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2023 par Anna Meier, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you very much for the great review and for taking the time to write it. We are very pleased that you enjoyed your stay with us and would be very happy to welcome you again. Kind regards, NH Hotel Dortmund
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2021 par NHDortmund, Gestion de l’hôtel
Lieber Bertrand, vielen Dank für die Bewertung. Wir würden uns freuen Sie erneut begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen
5 sur 5
par un voyageur

Très bonnes prestations

Publié le 28 sept. 2021 sur Hotels
Très bien placé, accueil super, très bonnes prestations, chambre confortable et super propre
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juill. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2021 par Katja , Gestion de l’hôtel
Lieber Gast, WOW! Herzlichen Dank für Ihre sensationelle Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und von unserem Service und unserem produkt überzeugt sind. Hoffentlich sehen wir uns bald wieder zurück in Dortmund. Mit den besten Wünschen Katja Weiß General Manager
5 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 29 oct. 2020 sur Expedia
Hôtel très bien situé au cœur du centre ville et à cote de la gare. Suite spacieuse et propre. Personnels accueillants Sauf Mme Jian Souki
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2020 par Katja , Gestion de l’hôtel
Dear Hamida, WOW! Many thanks for making our NH Dortmund the hotel of your choice. We are pleased, that you loved your stay with us and were convinced of our services and facilities. If you would like to take the time again, please write me an email about your negative impressions with Jian. The comments of our guests are always important to us and help us to prove or even improve our high level of quality and service. Thanks again for your time. Looking forward to welcoming you soon again at our hotel we wish you all the best. Yours sincerely Katja Weiss General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Top, sans problème !

Publié le 16 oct. 2020 sur Hotels
Hôtel moderne, bien placé, employés très professionnels.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2020 par Katja , Gestion de l’hôtel
Dear Marc, Many thanks for making our NH Dortmund the hotel of your choice. We are pleased, that you enjoyed your stay with us and liked our services and facilities. Looking forward to welcoming you soon again at our hotel we wish you all the best. Yours sincerely Katja Weiss General Manager