Note fondée sur 923 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par jean francois de Ceyreste

Très bon rapport qualité prix

Publié le 27 août 2015 sur Hotels
Motel accueillant bouteille d'eau dans la chambre cookie et citronnade à la réception chambre tout confort petit déjeuner très complet très bon service avec un personnel à votre écoute très bon rapport qualité prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2015 par AGM, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup de prendre le temps pour parfaire un avis sur votre récent séjour avec nous . Nous sommes très heureux que nous vous avons fourni avec un séjour qui correspond à vos attentes . Je suis heureux que vous avez apprécié les petites choses que nous fournissons ici pour rendre nos clients se sentent les bienvenus. Nous avons hâte de vous voir à nouveau lorsque vous êtes dans notre région . Cordialement, Kristal Adcock Guest Service Agent Sleep Inn and Suites (334) 671-2086
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2024
Nothing unique. Maintenance needed. In room 317 holes in bathroom, stained bedskirt and stained chair
1 sur 5
par un voyageur de Panama City

Publié le 29 sept. 2024
My wife and I had booked four nights but only had to stay for one. We had evacuated because of the hurricane but the storm shifted east so we we able to come home. When I checked out, I was told I would be refunded for the unused days but I have not received a refund or been contacted about a refund. The hotel itself was fine, but a staff and manager who don't keep their promises or fulfill obligations (like my refund)? They do not have my recommendation. I'd avoid this property, as I'm sure other hotels in Dothan have managers who meet their obligations. We are two retirees, and the money we didn't get back comes out of our fixed income. Don't make the same mistake.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Bad cleaning

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
I was on the 3rd floor and the floors to the room from the elevator was dirty.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Terrible Experience - DO NOT STAY HERE

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Immediately upon entering the hotel, we were hit with a strong musty odor that filled the entire building. To make matters worse, bed frames, mattresses, and random furniture were scattered in the hallway, giving the place an unkempt and uncomfortable feel. When we entered our room, the smell was even worse. After opening the closet, we found black mold on the luggage carrier, which was extremely alarming. The overall unsanitary and unsafe conditions made it impossible for us to stay the night. I would not recommend this hotel to anyone.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Nice place comfy bed
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
The hotel appearance was a bit worn, and the third floor had an odd odor in the hallway (a mixture of a musty smell and something else I couldn’t identify). On the other hand, the bed was comfortable and the staff was professional. It was a cheap room, and I felt I got my money’s worth, but I would probably pay a little more for a better hotel next time.