Note fondée sur 15 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Next to restaurant and breakfast included
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Le Responsable des Réservations , Gestion de l’hôtel
Cher Julien,Merci pour votre feedback. Votre satisfaction est notre priorité.
4 sur 5
par un voyageur

bon.hotel

Publié le 28 oct. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juin 2023 sur Hotels
4 sur 5
par Philippe de Paris

Publié le 1 janv. 2016 sur Hotels
Hôtel confortable personnel très avenant et agréable . Peu e clarté sur les formules petit dejeuner
4 sur 5
par Jeremie

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 févr. 2015 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 avr. 2021 sur Expedia
Shuttle never came to pick me up at the airport as promised . Breakfast croissant were stale and not fresh . Room was ok and clean . No shampoo or lotion on the bathroom , just soap .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2021 par Thé Réservation Team Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, We are sorry you were not picked up at the airport. Just that we were not aware of that service. Your observation are taken info account.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2019 sur Hotels
Overall nice hotel not far from Carrefour De L’Air in Bonapriso. Even tho its not close to the road and requires a bit of a walk, its still very good value for money. Plus taxis and bikes do come around frequently to drop off. My only major complaint is the speed of the internet and overall connectivity. In my opinion the internet speed could be much better than what is offered and also more reliable. Otherwise I enjoyed a pleasant stay with good service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2019 par The Reservation Team Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Emmanuel, We are happy you enjoyed your staz in our property. All your observation are taken into account and we are working hard to solve them. Thank you for letting us know.
4 sur 5
par un voyageur de Ndjamena

Publié le 8 avr. 2019 sur Expedia
Lovely and great. I enjoyed the place and looking forward to go back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2019 par The Reservation Team Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, We're happy you were satisfied in our property. We'll also be happy to welcome you again. Your satisfaction is our priority.
4 sur 5
par un voyageur de Tokyo

Publié le 3 nov. 2018 sur Expedia
ホテルまでの道路が悪い。レストラン、スーパーマーケットまでは近い。インターネットの接続が良くない、たびたびWi-Fiが入らなくなる。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2018 par 予約チームマネージャー, Gestion de l’hôtel
ご意見をお寄せいただきありがとうございます。私たちはあなたの問題を解決するために懸命に取り組んでいます。 あなたの満足は私たちの優先事項です。
3 sur 5
par un voyageur

Disapponting stay

Publié le 18 mai 2018 sur Hotels
My previous stay at the hotel was fine. But my last visit was very disappointing. I found a cockroach in the bathroom. I booked a room for two but was only provided breakfast for one and I had to pay for the other. Wifi was very poor especially upstairs in my room. I do not intend to stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2018 par The Reservation Team Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Stephen, We're sorry you were unhappy in our property. We're working hard to fix the issue you experienced. Thank you for letting us know.