Note fondée sur 392 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2019 sur Expedia
Tout etait super! Il n y a que le wifi que je n ai pas ete capable de faire fonctionner et je n ai pas demande car on avait internet sur nos telephone.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2019 par Af, Gestion de l’hôtel
Nous sommes ravis d'avoir été votre hôtel choisi lors de votre récent séjour à Douvres. C'était vraiment un plaisir de vous servir. Nous apprécions votre travail et apprécions vos commentaires honnêtes Vos commentaires ont été partagés avec l'équipe de l'hôtel comme moyen essentiel de comprendre comment nous pouvons continuer à fournir un service exceptionnel aux invités comme vous. Merci d'avoir séjourné au Fairfield Inn & Suites Dover Excuse my errors, I used the translate app to respond to you because my team and I wanted to sincerely thank you.
3 sur 5
par didier

deçu

Publié le 25 juin 2017 sur Hotels
pas grand chose à voir aux alentours. traditionnelle avenue avec restaurants et quelques commerces hôtel decevant
3 sur 5
par un voyageur

Lits inconfortables

Publié le 1 août 2014 sur Hotels
Très moyen! Odeur d'humidité dans la chambre et lit petit et inconfortable (trop mou).
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Anderlues

Proche du centre de Dover , calme .

Publié le 13 juill. 2014 sur Expedia
Pour : La propreté, personnel aimable , le calme , bien situé.
Contre : Pas de ventilation dans la salle de bain/toilettes.
Emplacement : Musée de l'aviation,réserves naturelles, Dover est un paradis fiscal (pas de taxes) , et il y a des outlets (magasin d'usine)pas trop loin.
L'hôtel est propre ,calme, propose un petit-déjeuner complet (jusque 10h00) avec une salle de sport et une petite piscine intérieure couverte , le personnel est compétant mais il n'y a personne de nuit à la réception , 2 pc avec internet , frigo micro-ondes dans les chambres , A conseiller .
4 sur 5
par un voyageur de Huntsville

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
It was clean and easy to get in and out of. Staff was friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Pia, Gestion de l’hôtel
Dear Lovely Guest,Thank you for your awesome review! Reviews like yours are what keep us going the extra mile to deliver our best. We are happy that you are enjoying our services. We will always ensure that we keep delighting you with our facilities and services.SincerelyPia MorrisGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Comfortable stay. Front desk staff couldn’t been a little more friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Pia, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Customer,I apologize for the inconvenience and will address the concerns with my staff. Thank you for taking the time to share your challenges and experience with me during your stay so these points can be corrected. Hope to see you again.SincerelyPia Morris
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
i liked the flexibility of check in and check out was noon so that was good. they should invest in pillowtop mattresses. my mattress was very hard, the breakfast was nothing special very blan reheated packaged foods loved the friendliness and cleanleness except the back area should be swept occasionally.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Pia, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I am sincerely sorry to hear about the challenge you encountered during your stay with us. I appreciate you brining this to my attention so I can follow up with my team to improve the process and follow up with our guest requests, so this do not happen in the future. We value your business, and your feedback is greatly appreciated.SincerelyPia Morris
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Very clean and comfirtable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par pia, Gestion de l’hôtel
Dear Lovely Guest,Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that you enjoyed your stay and found our staff to be helpful. It's great to know that you appreciated the cleanliness of your suite and the convenient location of our hotel We hope to welcome you back soon!SincerelyPia Morris
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par pia, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you enjoy our clean rooms, peaceful environment, and attentive staff. Your recommendation means a lot to us. We look forward to welcoming you back on your next visit.Thank youSincerely,Pia MorrisGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Stay again

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
The staff was friendly. Room was clean and I felt safe.Tge breakfast was fresh and hot. We had a variety of foods to choose from.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par pia, Gestion de l’hôtel
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Fairfield Inn & Suites Dover DE.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Pia Morris