Note fondée sur 762 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Good no true breakfast !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jacques,Thank you for the kind rating! We are glad you had a good time at The Garrison Hotel and we look forward to the opportunity to host you again and turn that 4-star into a 5.Sincerely,Tonia Mays,General Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2023 sur Expedia
The worst I've ever see. We finally decided to sleep in an other hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Dave,We are disappointed to know that your stay was not outstanding and we apologize if we missed out on any essential opportunities to make your visit the seamless, memorable one you deserve. We would appreciate it if you could reach out to us and let us know what we could have done to make your experience better. Thank you and have a good day.Sincerely, Tonia Mays, General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2023 sur Expedia
The pool wasn't in service as it was wrote on the site of the hotel when I dit the reservation The proximity of the highway was noisy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Daniela, Thank you for staying with us at The Garrison Hotel. While we are happy to see that you enjoyed your stay overall, we apologize that highway noise interrupted the comfort of your stay. We also regret your disappointment with our pool being closed. Please let our front desk know next time of your room location preference and they will be happy to take care of that if available. We do hope to have you as our guest again. Sincerely, Tonia Mays, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Propre et bien

Publié le 10 août 2023 sur Hotels
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Linda,It is wonderful to know you had an enjoyable stay at The Garrison Hotel. We appreciate the excellent rating and hope to make your next stay an exceptional one as well.Sincerely, Tonia Mays, General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2023 sur Expedia
L'odeur des animaux dans la chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your positive rating and knowing that you had an overall good stay. However, we apologize for the issue you mentioned and will address it appropriately. Thank you once again, and we look forward to making your next visit with us perfect in every way.Sincerely, Tonia Mays, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the generous rating of The Garrison Hotel. We strive to provide each guest with an exceptional visit; therefore, it is lovely to know that we exceeded your expectations. We hope you are already planning your next stay with us.Sincerely, Tonia Mays, General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2023 sur Expedia
Borne de recharge électrique non fonctionnel Manque d'équipements et d'accessoires dans la chambre Hotte de cuisine non fonctionnel Ne parle pas français comme décrit dans les langues parlées sur le site
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Julien, Thank you for taking the time to review your stay with us. We apologize for not meeting some of your expectations and have noted your observations on our property. We do hope that you were able to enjoy other aspects of your stay and that you will come back for a better experience.Sincerely,Tonia Mays, General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2023 sur Expedia
Magnifique Hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the kind rating, Khalid! We are glad you had a good time at The Garrison Hotel and we look forward to the opportunity to host you again and turn that 4-star into a 5.Sincerely, Tonia Mays, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2023 sur Expedia
C’était exactement comme annoncé. Stationnement facile d’accès, l’hôtel et la chambre était propre. Nous avions l’option du petit-déjeuner et c’était bien, satisfaisant pour nous.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Maxime, Thank you for staying with us at The Garrison Hotel. We appreciate you taking the time to comment on your wonderful experience with our well-maintained rooms and our breakfast options. It was a pleasure to host you and we look forward with great anticipation to your next visit. Sincerely, Tonia Mays, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2022 sur Expedia
Les tapis devraient etre remplaces par du plancher flottant partout surtout les chambres. Mobilier aurait besoin detre un peu rafraichi. Sinon le personnel est super accueillant, tres belle aire de repos a l'arriere ou on peut prendre le petit dejeuner ou l'apero et un beau feu de foyer le soir. Ce fut tres agreable et aussi ils acceptent les chiens ce qui est pratique mais ils ne sont pas acceptes dans les aires communes seulement dans le jardin a l'arriere ce qui est parfait. Je recommende cet hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2022 par Tonia M, GM, Gestion de l’hôtel
Chère Monique,Merci d'être notre invitée à l'Hôtel Garrison. Ce fut un plaisir de vous accueillir vous et votre mari et votre "bébé" dans notre propriété. Nous nous réjouissons de vous avoir comme invité à l'avenir.