Note fondée sur 932 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 12 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2023 par Oshane RediResponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Hello Pier - Luc, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN & SUITES DOVER DOWNTOWN and I appreciate your 3/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Oshane Red Roof Management RediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 5 janv. 2019 sur Expedia
La chambre était très acceptable. Le personnel d'accueil était poli mais pas intéressé vraiment à répondre aux besoins. La situation sur un highway pratique mais bruyante.
par un voyageur
excellent séjour
Publié le 16 août 2018 sur HotelsExcellent séjour, c'est notre 2e fois à cet hotel, qui est très bien et également bien situé. Rien de négatif.
par Michèle
Publié le 16 août 2017 sur Hotels
Hotel pur 1 nuit, bon rapport qualité prix et bien situé
par un voyageur de montreal
Bien situé pour arrêt en direction de la Virginie.
Publié le 19 juill. 2016 sur Expedia
Pour : Emplacement.
Emplacement : Restaurants, liquor store et grands magasins à proximité.
Beaucoup de commodités à proximité. Lit confortable. L'hôtel aurait besoin d'être rafraîchie.
par un voyageur
Publié le 27 juin 2016 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 déc. 2015 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Good stay, will return
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Nishaye RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Binki, Thank you for taking the time to tell us about your stay at the Red Roof Inn & Suites Dover Downtown. We are happy to hear that you enjoyed all aspects of your stay, prompting your 5/5 score. I can’t begin to express how much it means to our Red Roof management and staff to hear from guests like you who had a great experience. We’re glad you had a great time with us, and we look forward to serving you again.Very truly yours,NishayeRed Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Melissa RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Jennifer, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn & Suites Dover Downtown and I were happy to see your 6/10 score following your stay. In the future, please consider adding more detailed comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.It would be our pleasure at Red Roof to have you stay with us again in the future.Sincerely,MelissaRed Roof Management RediResponse Specialist