Note fondée sur 900 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2023 par Sleep Inn & Suites Dover, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the us a rating. We appreciate all feedback.We look forward to seeing you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2023 par Kind Regards, Alycia Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Andre,Thank you for taking the time and leaving us a review. We appreciate your business. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2018 par Sleep Inn & Suites, Dover DE, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review regarding your recent stay with us. We appreciate all guest feedback. We look forward to seeing you again! Best Regards,
3 sur 5
par Gilles de Jaujac France

De passage

Publié le 29 juill. 2016 sur Hotels
De passage vers Virginia Beach nous avons fait étape une nuit dans ce motel proche d'un Mc Do.
4 sur 5
par Marie de Montréal

Bon emplacement

Publié le 5 août 2014 sur Hotels
Parfait pour une escale, mais notre a/c ne fonctionnait pas à 100%
4 sur 5
par Leomay C de Mirabel

Publié le 14 avr. 2014 sur Hotels
Lits confortables, emplacement facilement accessible de la 13, déjeuner excellent seul problème tapis sale dans la chambre
4 sur 5
par Sunkris

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2012 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Reading

Publié le 23 nov. 2024
The property was okay. When there was an issue with our cards, it was fixed right away. The issues I had was the $2 safe fee added to my bill and the rude lady (Caroline or Carolyn) at breakfast that literally took food away as we were making breakfast because it was 9:30 and as she rudely stated, "Well it says breakfast is over at 9:30. Other than that the place was decent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2024 par General Manager, Teresa C Sleep Inn & Suites Dover, Gestion de l’hôtel
I want to start out by apologizing for the rudeness of the breakfast bar attendant and I will be addressing her about her behavior from this day. Our goal is to make sure that all our guests are valued and enjoy their stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024
It is quiet and clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Sleep Inn & Suites Staff Dover, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review.We appreciate the kind feedback and look forward to having you stay with us again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
One night stay to break up a road trip. Read previous reviews describing dirty carpet in room. That was unfortunately true. Socks turned dark. Sofa in room had dog hair. Overwhelming musty smell in the halls and room. Would pay a little extra to stay someone else.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Sleep Inn & Suites Dover, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear about your experience with your room. We will use your review to make sure that these issues are corrected.