Note fondée sur 278 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
So for what this place is charging it needs to be udated badly. Washroom was stained and grout needs replacing. Some mold.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Yes
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Very clean property, friendly staff, comfortable stay. Thank you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
The evening staff were not the best equipped for dealing with issues when it came to booking issues through Expedia, the manager fixed everything in a few days but it was stressful to deal with in the middle of the night with my young kids. Other than that the property was good, we will still stay with them again as they did fix everything!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par Kala- Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Aaron, I apologize for the inconvenience you experienced with your reservation. We will be sure to work on ensuring our staff is properly training on handling expedia bookings. We look forward to having you stay with us again!