Note fondée sur 626 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Pour séjour de courte durée
Publié le 17 déc. 2018 sur HotelsHôtel proche de la voie ferrée. 15 à 20 minutes à pieds du centre ville mais transports en commun à proximité. Petit déjeuner très correct. Salle de bains très petite. Aucune chaîne de télévision en français malheureusement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 déc. 2018 par Katrin Kraske, Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Patrick, Thank you for sharing your positive experience with us. We highly appreciate our guests’ comments as they help us to improve our service, ensuring that we deliver an experience in line with our guests’ expectations. We will inform the responsible department about the TV channel choice, thanks. We would be happy to welcome you again and wish you all the best. Kind regards,
par un voyageur
Leuk hotel vanwaaruit je het centrum makkelijk kun
Publié le 7 nov. 2016 sur HotelsLeuke stad
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your time to comment on your recent stay with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in Dresden. We are looking forward to welcoming you back very soon. Best wishes from the team of the Leonardo Hotel Dresden Altstadt. Simone Leonhardt, General Manager
par Christophe de Belgique
Publié le 8 août 2016 sur Hotels
Chambres et état général très propre et correct. Situé juste à côté de la gare Mitte, un peu bruyant tout de même. Petit déjeuner impeccable. Bémol cependant pour l'amabilité du personnel qui pourrait franchement être meilleure.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Christophe, Thank you for your stay and for taking time afterwards to give us your feedback. We are very happy, that you highlighted our breakfast and our cleanliness. We regret that the friendliness of our team did not meet your expectations. Please recognize that we aim to do better. We hope that you give us another chance to show our commitment to excellent service. Simone Leonhardt, General Manager - Leonardo Hotel Dresden Altstadt
par Isabelle de Grenoble
Publié le 10 juin 2016 sur Hotels
Good quality, well located - Pleasant stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2016 par L Hotel Dresden Altstadt, Gestion de l’hôtel
Dear Isabelle, we really appreciate the full points belonging our Leonardo Hotel Dresden Altstadt. We are delighted that you emphasized our good quality and our location. The whole team would be happy to have you here in Dresden as a guest again.
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de France
Excellent location and friendly and helpful staff
Publié le 11 févr. 2016 sur Expedia
Pour : Location and Staff
Contre : NA
Emplacement : Walking distance to Dresden centre and the convention centre.
Perfectly located near the train station that goes to the airport (17 minutes) and within walking distance of Dresden centre and the Convention centre. Staff are very friendly and helpful and this hotel is really excellent value for money. Highly recommended.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2016 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Aris, first of all we want to thank you for taking time to fill in this guest questionnaire. We really appreciate your positive feedback and were happy to share it with our team. Your annotations and advises are essential for the permanent improvement of our service quality. Only with your help we can reach our goal – your satisfaction. With great pleasure we would like to welcome you again in our Leonardo Hotel Dresden Altstadt or any other of the Leonardo Hotels.
par Maxime de caen
Dresden Perfect!
Publié le 14 nov. 2015 sur HotelsSuper séjour, idéal pour visiter la vieille ville, chambre propre et personnel compétant , attention le parking est payant mais juste à coter de l'hôtel. Pour le petit déjeuner et le dîner profiter des nombreux restaurant dans la vieille ville!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2015 par L Hotel Dresden Altstadt, Gestion de l’hôtel
Dear Maxime, thank you for the excellent review of our hotel. We look forward to your next stay.
par Hélène de Paris
Hôtel à recommander
Publié le 25 août 2015 sur HotelsTrès bon hôtel : service très agréable, chambre très propre. Un excellent petit déjeuner, très varié. Wifi gratuit. L'hôtel est bien placé (près du centre même à pied, transports en commun).
Par contre,l'environnement proche n'est pas très animé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2015 par L Hotel Dresden Altstadt, Gestion de l’hôtel
Dear Hélène, thank you for your nice and detailed Feedback. We hope we see you soon.
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur
Un peu loin du centre mais transports (tramw gare)
Publié le 10 août 2015 sur Expedia
Pour : Le confort, les locaux spacieux, le calme des chambres, la belle moquette, la décoration agréable!La literie est excellente!
Contre : La rapidité de l'ascenseur!
Emplacement : Un peu de mal à trouver l'hôtel en arrivant mais la localisation est proche d'une gare. J'ai visité la halle proche le musées et Zinger pas trop loin!
J'ai trouvé la chambre confortable et spacieuse le personnel aimable (personnel faisant la chambre très aimable ) les petits déjeuners très corrects.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2015 par L Hotel Dresden Altstadt, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for your nice comments. We hope to see you again in Dresden.
par Raymond de Paris, France
Nicely located but over priced wifi
Publié le 9 août 2014 sur HotelsThe hotel is located next to Dresden Hbf Mitte. Clean , small rooms. But the internet is overpriced 11 euro for 24h at ONLY 256 kb/sec. Like all hotels in Germany , when you checkout you will pay additional taxes ( not included in hotels.com )
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Good stay. Very consistent from chain to chain
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Stefan Wendt, FOM Leonardo Dresden, Gestion de l’hôtel
Dear Samantha,thank you very much for your positive Feedback. We are proud that you liked it in our hotel and hope to see you soon again.