Note fondée sur 218 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Bon sejour

Publié le 25 avr. 2024 sur Hotels
L'accueil et le confort est toujours bon, avec du personnel accueillant. Seul bémol, impossible de manger le soir malgré qu'habituellement nous pouvions.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Hi Guillaume,It's great to hear that you found the welcome and comfort to be good, along with welcoming staff. I'm sorry to hear about the inconvenience regarding dining in the evening. If you have any specific feedback about your dining experience, we'd appreciate hearing it so we can address any issues. We hope to have the opportunity to welcome you back again soon!Warm regards,Moxy Team
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2023 par Moxy Team , Gestion de l’hôtel
Dear Avihay,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize that your experience did not meet your expectations, and we appreciate the opportunity to address your concerns.We are genuinely sorry for any inconvenience you may have encountered during your stay. Your feedback is invaluable to us, and we take it seriously. Rest assured that we will thoroughly investigate the issues you've raised to identify areas for improvement.We appreciate your honest feedback as it helps us to refine our services and make necessary adjustments. It is our hope that you will consider giving us another chance in the future to provide you with the exceptional experience that you deserve.Best regards,Moxy Team
3 sur 5
par un voyageur

Un concept Marriott à reprendre.

Publié le 26 août 2023 sur Hotels
Un concept d’hôtel Marriott, un peu particulier. Tellement éco responsable, que pas ou peu de pression dans les robinets de la salle de bain. Aucun placard, ce qui est juste hallucinant pour des séjours de plus de 2 jours, oreiller de literie horrible (dur et pas confortable). Sinon hôtel très bien placé dans Dresde et un personnel très agréable. Il suffirait de peu pour que cet hôtel soit super.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2023 par RG, Gestion de l’hôtel
Sehr geehrte Sylvie,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns ehrliches Feedback zu Ihrem letzten Aufenthalt zu geben. Wir schätzen Ihre Meinung sehr und nutzen sie, um unseren Service stetig zu verbessern. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und freuen uns darauf, Sie erneut bei uns willkommen zu heißen.Sincerly,Rebecca Virginia GruberCrewleaderMoxy Dresden Neustadt
5 sur 5
par un voyageur

Super hotel!!!

Publié le 22 août 2023 sur Hotels
Excellent hotel avec une equipe tres agreable, serviable et souriante. Nous reviendrons sans hesiter. Merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2023 par RG, Gestion de l’hôtel
Sehr geehrter David,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns ehrliches Feedback zu Ihrem letzten Aufenthalt zu geben. Wir schätzen Ihre Meinung sehr und nutzen sie, um unseren Service stetig zu verbessern. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und freuen uns darauf, Sie erneut bei uns willkommen zu heißen.Sincerly,Rebecca Virginia GruberCrewleaderMoxy Dresden Neustadt
5 sur 5
par un voyageur

Très bon hôtel

Publié le 23 juin 2023 sur Hotels
Très bon séjour, personnels accueillant, chambre propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2023 par JéSe, Gestion de l’hôtel
Dear Guillaume, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the Crew as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon. Sincerely, Your MOXY Crew
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2021 sur Hotels
Très bel hôtel, très bien situé. Accueil parfait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2021 par CREWDRSOX, Gestion de l’hôtel
Hi Pascal, thanks for showing Moxy Dresden so much love! We enjoyed reading your comments and love that you noticed the little things, especially our Great location in front of the Neustadt Bahnhof. We hope you come back soon! Peace, love + MOXY, Wilson M. Crew #atthemoxy
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2021 par Sandra, Captain atthemoxy, Gestion de l’hôtel
Vielen Dank für deine Bewertung. Wir fürden uns freuen, Dich bald wieder zu sehen. Ein Welcome Cocktail wartet hier auf Dich ;-)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Great location next to the station with trams and bus connections. A short walk to the city centre. Great connection to the airport. Friendly, clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Fritz, Gestion de l’hôtel
Hi John,Thank you very much for your great review! We are very pleased that you enjoyed your stay with us. Your positive feedback means a lot to us and motivates us to keep our service at a high level.We hope to welcome you back soon. If you have any special requests for your next visit, please let us know!Thank you again and see you soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Fritz, Gestion de l’hôtel
Dear Frederic,Thank you very much for your great review! We are very pleased that you enjoyed your stay with us. Your positive feedback means a lot to us and motivates us to keep our service at a high level.We hope to welcome you back soon. If you have any special requests for your next visit, please let us know!Thank you again and see you soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Wirklich gut. Werde es weiterempfehlen. Guter Willkommensdrink.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Fritz, Gestion de l’hôtel
Liebe JennyVielen Dank für Ihre tolle Bewertung! Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Ihr positives Feedback bedeutet uns viel und motiviert uns, unseren Service weiterhin auf hohem Niveau zu halten.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Falls Sie bei Ihrem nächsten Besuch besondere Wünsche haben, lassen Sie es uns gerne wissen!Nochmals vielen Dank und bis bald!