Note fondée sur 921 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
76 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2024 par Susann Starke, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for posting such a fabulous rating of your stay at our Steigenberger Hotel de Saxe. I am delighted to see that everything was enjoyable for you. I hope you will return to us on your next trip to Dresden. Warm regards, Susann Starke, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2023 par Susann Starke, Gestion de l’hôtel
Lieber Sebastien, herzlichen Dank für die großartige Bewertung mit 10/10 Punkten! Es ist schön zu wissen, dass Sie sich in unserem Steigenberger Hotel de Saxe rundum wohlgefühlt haben. Ich hoffe, dass wir Sie bald wieder bei uns am Neumarkt willkommen heißen dürfen. Freundliche Grüße, Ihre Susann Starke, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 nov. 2021 sur Expedia
Très bon accueil, propreté, qualité des équipements. Regret : pas de personnel parlant le français comme indiqué dans le notice présentant l'hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2021 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Serge, thank you very much for being our guest and for reviewing your stay. We are happy to learn that you spent a great time with us. All of our staff speaks German and English, this is mandatory for all of them. Some speak also French or Spanish, that is why we did mention this possibility in the description. We would be pleased to welcome you again during your next visit to Dresden. Best regards Heidrun Waschhausen General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2020 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Clementine, thank you very much for being our guest and for reviewing your stay. We are very sorry to learn that obviously you were not completely satisfied with your stay. We gladly would follow up with your criticism and therefore would be grateful for more details. We hope to get another opportunity to welcome you again in our hotel. Best regards Heidrun Waschhausen General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 déc. 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you very much for your visit and for your feedback. We are very happy to hear you enjoyed staying with us. We are looking forward to welcoming you back to our hotel any time in the future. Best regards Heidrun Waschhausen General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
Sehr geehrter Gast, Herzlichen Dank für Ihren Besuch und dass Sie sich die Zeit für eine Bewertung genommen haben. Es freut uns sehr dass Sie zufrieden waren und wir hoffen Sie bald wieder einmal in unserem Steigenberger Hotel de Saxe begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen Heidrun Waschhausen General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Right in the center of the city.

Publié le 8 sept. 2018 sur Expedia
A female concierge was very kind and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you very much for your visit and for reviewing our hotel. We are pleased to learn that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you again soon. Best regards Heidrun Waschhausen General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel grande classe. Super emplacement.

Publié le 13 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Jacques, thank you very much for this great review and for your visit in our hotel. We are pleased to learn that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you again soon. Best regards Heidrun Waschhausen General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you very much for your visit and for this great review. We are pleased to learn that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you again soon. Best regards Heidrun Waschhausen General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mai 2018 sur Expedia
tres bon hotel bien place excellent petit dejeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you very much for your visit and for this great review. We are pleased to learn that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you again soon. Best regards Heidrun Waschhausen General Manager