Note fondée sur 67 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur de Charlestown

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
It was quiet and pet friendly. Very nice gentleman took care of us. A bit further from the expressway than I thought, but not a huge deal.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par GSR , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We are happy to see this positive rating . Our team continuously strives to exceed your expectations and looks forward to you in the future
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
Nice staff,quiet and relaxing place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par GSR , Gestion de l’hôtel
Dear Guest ,I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We are happy to see this positive rating . Our team continuously strives to exceed your expectations and looks forward to you in the future
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par GSR , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We are happy to see this positive rating . Our team continuously strives to exceed your expectations and looks forward to you in the future
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2024
This place was just a little off the beaten path but was very nice. The room was clean and looked good. I will be staying there if in the area again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par GSR , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We are happy to see this positive rating . Our team continuously strives to exceed your expectations and looks forward to you in the future
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par GSR , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We are happy to see this positive rating . Our team continuously strives to exceed your expectations and looks forward to you in the future
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par GSR , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We are happy to see this positive rating . Our team continuously strives to exceed your expectations and looks forward to you in the future
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par GSR , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We are happy to see this positive rating . Our team continuously strives to exceed your expectations and looks forward to you in the future
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par GSR , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We are happy to see this positive rating . Our team continuously strives to exceed your expectations and looks forward to you in the future
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par GSR , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We are happy to see this positive rating . Our team continuously strives to exceed your expectations and looks forward to you in the future