Note fondée sur 362 évaluations de clients

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3,0 sur 5
74 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 août 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2024 sur Expedia
Does the job for one night ! Hot shower makes all the difference. Cable and wifi were great. Lady at the front desk was nice and answered all my questions.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi MichelWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2023 par dh, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to review us. your feedback is really important to us . We hope to see you again .
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2023 par dh, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking out time to give your feedback. Your review is really important to us .
1 sur 5
par un voyageur

À ÉVITER

Publié le 6 juin 2022 sur Hotels
Chambre mal propre. Taie d'oreiller plein de cheveux, couvre-lit sale, murs, portes, rideaux de douche extrêmement sale. Pire expérience de ma vie.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2022 par dh, Gestion de l’hôtel
sorry to hear that your stay was less than satisfactory . We'll try our best to make your stay comfortable . please do give us a chance to prove it .
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 nov. 2021 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 déc. 2019 sur Expedia
Draps souillés mur enfoncé chauffage bruyant avons pris photos
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 déc. 2019 par j, Gestion de l’hôtel
Une feuille sale est très certainement inacceptable. Je suis vraiment désolé pour cela et j'ai porté votre problème à la gouvernante pour m'assurer que cela ne se produira pas à l'avenir. Merci beaucoup d'avoir porté vos préoccupations à notre attention et nous espérons que votre prochain voyage à travers vous pourra rester et voir les améliorations que nous avons apportées.
1 sur 5
par un voyageur

Dont go there

Publié le 26 oct. 2018 sur Hotels
Dust rolling on the floor , bugs runninng on the floor !!! Wouas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 déc. 2018 par J, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. I am sorry we did not meet your expectations. I have sent your concerns to Housekeeping. I also contacted our pest control Company to reinspect for any bugs and they didn't see any activity during that inspection. They believe it may have been a weather issue and treated the grounds to be sure. We invite you back on your next trip through. Again thank you for your review
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Mold in the bathroom. AC didn’t work. Beds were awful. I had booked two nights and decided it best to sleep in my car instead of staying there another night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
The room was extremly dirty. Urine on the bathroom walls floors havent been swep in months it looked like. No blanket on the bed. Mouse poop on the bed. All around a super dirty place. Also said had vending machines they where out of service and empty!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Traveler, We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We regret the recent challenges you encountered while at our property. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we are truly sorry for not meeting your expectations. Kaur J. #team6