Note fondée sur 27 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2021 par Basit Mahmood, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you for positive feedback. Looking forward to serve you again.
par un voyageur de chicopee
Publié le 5 nov. 2023 sur Expedia
Poor condition needs more upgrade
par un voyageur
Publié le 11 juin 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2023 par Syed Salman, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Greetings from Al Hayat suites..!Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.Kind Regards, FOM
par un voyageur
Publié le 6 févr. 2023 sur Expedia
The apartment was spacious, clean and comfortable. The facilities, pool and gym I felt were uninviting. There is no outside space in the way of a terrace, courtyard or rooftop area. Knowledge of the public transport system, which is frequent, clean and cheap is essential as is a long way from the nearest Metro station and access to places of interest.
par un voyageur
Publié le 30 nov. 2022 sur Expedia
Family at environment and cleanliness.
par un voyageur
Publié le 19 mai 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 31 mars 2022 sur Expedia
Cleanliness is not a thing that the management is thinking of
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2022 par Basit Mahmood, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
First, let me thank you for your time for reviewing.
We felt sorry for not reaching to your expectations. We assured you better services upon you new trip to our hotel.
par un voyageur
Good location
Publié le 3 déc. 2021 sur HotelsNice spacious apartments, quick check in and check out, close to the mall and bus line.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2021 par Basit Mahmood, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you so much for much needed appreciation.Looking forward to serve you more better with same enthusiasm.
par un voyageur
Publié le 22 nov. 2021 sur Hotels
Not good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2021 par Basit Mahmood, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Felt sorry for your disappointment.
Looking forward to serve you better if got chance to win your heart again.
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2021 sur Expedia
All room is good enough, lobby also nice and all staff very helpful and given room before time ,so great recpation and all they helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2021 par Basit Mahmood, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you so much for feedback. Good to see your positive feedback. Looking forward to serve you again.