Note fondée sur 50 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
79 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de ORLEANS

AL HAMRA HOTEL

Publié le 8 nov. 2011 sur Hotels
Rapport Qualité/Prix OK sauf petit déjeuner...on peut cependant le préparer dans sa chambre. Installation électrique et télévision vieillottes. Chambre faite tous les jours.
2 sur 5
par un voyageur de Sugar Land

Publié le 19 nov. 2022 sur Expedia
First of all, there was water in the bathroom leaking every day. They said they fixed it , but I have pictures to prove otherwise. I also skipped and bruised my shoulder. It was terrible. There was no microwave as well. We could not heat up our food. We paid in advance for two meals and they said we only paid for room. There was no mention of food included on my receipt unfortunately. I will ask for partial refund from Expedia .
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 déc. 2020 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juill. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2019 sur Hotels
المكان كان مناسب لنا كااصدقاء السعر ممتاز وموظفي الفندق لطفاء
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 déc. 2019 par Reservation Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Ahmed, Thank you for your kind review! We truly appreciate your kind words about the staff. It's definitely a boost for us every time we hear positive reviews such as this. Regards, Reservation Team
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 sept. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2019 par Anzar Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thank you for staying with us. I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2019 par Anzar Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mai 2019 sur Expedia
The staff and especially MAhmud and lei..they where really pleasing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2019 par Anzar Nishat (Operations Manager), Gestion de l’hôtel
Dear Guest Warm Greetings from Al Maha Regency Hotel Suites. Thank you for your kind review! We truly appreciate your kind words about our staff - Mr. Mahmoud & Ms. Lei. It's definitely a boost for us every time we hear positive reviews such as this. Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2019 par Anzar Nishat (Operations Manager), Gestion de l’hôtel
Dear Guest Greetings from Al Maha Regency Hotel Suite. Thank you for staying in our Hotel & we are looking forward to welcome you again. Regards