Note fondée sur 887 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
belle hôtel bien placé
Publié le 14 oct. 2024 sur Hotelssuperbe belle hôtel , nous avons goûter le restaurant mes pâtes au fruit de mer epicé pas assez cuit mais tant pis sinon la chambre avec balcon superbe par contre les dosettes café ect quil y a dans les chambres nous ne savons pas si c'est gratuit du coup on n'y a pas touché peur que ce soit payant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Hossam Kamal, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Caroline,Greetings from Amwaj Rotana JBR!Thank you for your review. We are pleased to hear you enjoyed our well-placed hotel and your room with a balcony. Regarding the coffee pods in the room, they are complimentary for our guests. We appreciate your feedback on the restaurant and hope to see you again soon.With kind regards,Hossam Kamal, General Manager
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Cet hôtel est un superbe établissement, tranquille, agréable avec de nombreuses propositions d'activités. Sans oublier le personnel à l'écoute et bienveillant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Hossam Kamal, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Arnaud,Greetings from Amwaj Rotana JBR!Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your valuable feedback. We were pleased to hear that you had an enjoyable stay with us. We certainly look forward to welcoming you back on your next visit and be at your service once again. Best regards, Hossam KamalGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Hossam Kamal, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Pauline,Greetings from Amwaj Rotana JBR!Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your valuable feedback. We were pleased to hear that you had an enjoyable stay with us. We certainly look forward to welcoming you back on your next visit and be at your service once again. Best regards, Hossam KamalGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Hossam Kamal, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Marie Noelle,Greetings from Amwaj Rotana JBR! Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your valuable feedback. However, we regret that a few aspects of your stay fell short of our expectations, and we regret that we were unable to meet our high standards in those areas. Please rest assured that your constructive feedback is well taken on board. We hope to have another opportunity to welcome you back and improve on your experience. Once again, thank you for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback. With kind regards,Hossam Kamal, General Manager
par un voyageur
Publié le 8 nov. 2023 sur Expedia
Nos vacances en famille à Dubaï ont été excellentes.
L’hôtel AT AMWAJ ROTANA est un très bel hôtel :les chambres sont spacieuses, la propreté est présente partout . Les trois repas sont sous forme de très bons buffets. Le personnel est toujours à votre écoute , agréable et professionnel .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2023 par Hossam Kamal, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Lucette,Greetings from Amwaj Rotana JBR!Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your valuable feedback. We certainly look forward to welcoming you back on your next visit and be at your service once again. Best regards, Hossam KamalGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 1 avr. 2023 sur Expedia
La propreté (merci Waheed) et l amabilité de l ensemble du personnel toujours disponible et sympathique ainsi que la qualité des repas À rajouter l efficacité et l amabilité de Sultana pour les excursions et big up a notre exceptionnel guide du désert Khaled nous reviendrons volontiers dans votre établissement et le recommanderons à nos connaissances
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2023 par Hossam Kamal, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Evelyne,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your review. We were thrilled to know that the level of service provided by our team has left a positive impression. The team will be very inspired of your compliments, and we can't wait to welcome you back again soon. Regards, Hossam Kamal, General Manager
par un voyageur
Publié le 13 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2023 par Hossam Kamal, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Handan,Greetings from Amwaj Rotana JBR!Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your valuable feedback. We certainly look forward to welcoming you back on your next visit and be at your service once again. Best regards, Hossam KamalGeneral Manager
par un voyageur
Excellent !!!
Publié le 18 févr. 2020 sur HotelsExcellent !!! Localisation parfaite, la plage est vraiment un gros plus !!! Service voiturier + parking gratuit ! Mention spéciale pour le petit déjeuner :)
Si nous revenons à Dubai, nous reviendrons dans cet hôtel !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2020 par Hossam Kamal, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear SALMA,
Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your review of Amwaj Rotana.
It is such a great pleasure to know that your expectations have been met and made your stay even more memorable.
I am certain that the team will be very inspired to hear your compliments and we can't wait to welcome you back on your next visit.
Regards,
Hossam Kamal, General Manager
par un voyageur
Publié le 22 déc. 2019 sur Expedia
Bon emplacement
très bon niveau de tenue de l’hôtel
les lits sont très bons...
Un niveau de service au niveau de Dubai... donc à des années lumières de ce que l’on trouve en Europe.
Les prix des snacks / boissons et restaurants de l’hôtel étaient un peu trop chers... la note peut vite monter
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 déc. 2019 par Hossam Kamal, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your review of Amwaj Rotana.
We were glad to know that you appreciated the hotel's location and appreciated the team's service.
The team and I are so much looking forward to welcoming you back on your next visit to Dubai.
Regards,
Hossam Kamal, General Manager
par un voyageur
Publié le 8 nov. 2019 sur Hotels
Hôtel parfait.
Seul petit bémol l’attente des ascenseurs le matin a l’heure du petit déjeuné. Vous pouvez réservé les yeux fermer, tout est nickel de la propreté au service et confort dans la chambre parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2019 par Hossam Kamal, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear ELISA,
Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your review of Amwaj Rotana.
We were glad to hear that you had an enjoyable holiday with us and were thrilled to hear that the level of service provided by our team has left a positive impression that made your stay even more memorable.
The team and I are so much looking forward to welcoming you back on your next visit to Dubai.
Regards,
Hossam Kamal, General Manager