Note fondée sur 661 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Best regards, James Hewitson - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Luc, thank you for your rating. Looking forward to having you again soon.
par un voyageur
Publié le 1 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2024 par Best regards, James Hewitson - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jerome, thank you very much for your positive rating. We are delighted you enjoyed your stay with us, and we would be pleased to welcome you back soon again. Thank you again and kind regards, James Hewitson - Cluster General Manager
par un voyageur
Publié le 14 févr. 2023 sur Expedia
Hébergement à taille humaine, type resort.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2023 par Rachid, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to share your experience online, it is always a great pleasure to read feedback such as yours and we are thrilled to hear that you enjoyed your visit. We are delighted to read your positive comments on our products and services. Your compliments regarding our service and attentiveness of our team members were shared to the entire teamThank you once again and we look forward to welcoming you back in the near future. Best regards,Rachid Bakas Hotel Manager
par un voyageur
Lagoon villa
Publié le 15 août 2022 sur HotelsGreat stay, the room on the lagoon are amazing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2022 par James Hewitson, Gestion de l’hôtel
Dear Julien, thank you very much for your positive review and rating. We are delighted you enjoyed your stay with us, and we would be pleased to welcome you back soon again. Thank you again and kind regards, James Hewitson - General Manager
par un voyageur
Publié le 4 mai 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2021 par Peter Plejic, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Kouadio, thank you very much for your positive rating. We are delighted you enjoyed your stay with us, and we would be pleased to welcome you back soon again. Thank you again and kind regards, Peter Plejic, Learning and Operational Excellence Manager
par un voyageur
Publié le 10 avr. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2021 par Peter Plejic, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Khaled, thank you for your rating. We are delighted you enjoyed your stay with us, and we would be pleased to welcome you back soon again. Thank you again and kind regards, Peter Plejic, Learning and Operational Excellence Manager
par un voyageur
Publié le 21 juin 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2020 par Peter Plejic, Gestion de l’hôtel
Dear Laetitia, thank you very much for your positive rating. We are delighted you enjoyed your stay with us, and we would be pleased to welcome you back soon again. Thank you again and kind regards, Peter Plejic, Operational Excellence Manager
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2020 sur Expedia
Le mot perfection résume bien notre sentiment envers cet établissement. Particulièrement le personnel et cela pour tout les titres d'emplois (accueil, serveurs, bagagistes, chambres, surveillants etc...). Tous sont souriants, aimables, efficaces, soucieux que nous soyons satisfaits... Nous n'avons pas de critiques négatives. Le site est parfait, espaces privilégiés, facilité d'accès, tranquillité même si dédiée à la famille. Prévoir un budget repas important... faiblesse du $ canadien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2020 par Peter Plejic, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, allow me to apologize for replying in English. Thank you very much for your positive review and rating. We are delighted you enjoyed your stay with us, and we would be pleased to welcome you back soon again. Thank you again and kind regards, Peter Plejic, Operational Excellence Manager
par un voyageur
Publié le 1 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2019 par Peter Plejic, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, thank you very much for your rating. We are delighted you enjoyed your stay with us, and we would be pleased to welcome you back soon again. Thank you again and kind regards, Peter Plejic, Operational Excellence Manager
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2019 sur Expedia
Très bien. Personnel tjs disponible et à votre écoute.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2019 par Peter Plejic, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Cédric, in the beginning, allow me to apologize for replying in English. Thank you very much for your positive review and rating. We are delighted you enjoyed your stay with us, and we would be pleased to welcome you back soon again. Thank you again and kind regards, Peter Plejic, Operational Excellence Manager