Note fondée sur 1 059 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de ANNEMASSE

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
This place is exceptional: From the comfort of the hotel, to the service and friendliness of the staff, to the aquarium and the water park, not to mention all the restaurants, including 2 buffets of perfect quality... it is simply exceptional. We highly recommend a holiday at the Atlantis which, although far from the centre of Dubai, doesn't prevent you from having a great programme of visits and activities.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Bertrand Jack, Thank you for your wonderful review! We’re delighted to hear that you found everything exceptional, from the comfort and service to the aquarium, water park, and dining options. We appreciate your recommendation and are glad to know that the location didn’t detract from your experience. We look forward to welcoming you back for another fantastic stay. Best regards, Kym Barter, General Manager and Senior Vice President, Operations, Atlantis, The Palm
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mourad, Whilst it was a pleasure to have you as our guest at Atlantis, The Palm, we are sorry to hear that you were not completely satisfied with your experience. Please do share any feedback necessary in order for us to assist if any concerns. We hope to hear from you soon. Best regards, Kym Barter General Manager and Senior Vice President, Operations, Atlantis, The Palm
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Hôtel merveilleux, piscine plage parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Guest Experience Team , Gestion de l’hôtel
Dear BORIS, It was a pleasure to have you as our guest here at Atlantis, The Palm and I am very glad to learn that our products and services exceeded your expectations. We are looking forward to having you back as a guest in Atlantis, The Palm. Best regards, Kym Barter, General Manager and Senior Vice President, Operations, Atlantis, The Palm
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Top , point négatif Clim trop forte et pas de personnel parlant français à l’accueil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Atlantis the Palm Guest relations , Gestion de l’hôtel
Dear Remy, Thank you for your feedback regarding your recent stay at Atlantis, The Palm. We're pleased to hear you enjoyed your time with us. We apologize for any discomfort caused by the air conditioning and for the language barrier at the reception. We are actively working to address these issues to enhance our guest experience. We appreciate your comments and look forward to the opportunity to welcome you back.Best regards, Kym Barter, General Manager and Senior Vice President, Operations, Atlantis, The Palm
5 sur 5
par un voyageur

Superbe prestation. Check-in personnalisé

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Superbe prestation. Check-in personnalisé. Parc aquatique génial
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Pascal, We are thrilled to hear you enjoyed our great service, personalized check-in, and the awesome water park. We look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Kym Barter, General Manager and Senior Vice President, Operations, Atlantis, The Palm
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Omar, Thank you for giving us a 5-star review online. We sincerely appreciate the time that you had taken to leave a good rating and we truly hope to welcome you back at Atlantis, The Palm. Best regards, Kym Barter General Manager and Senior Vice President, Operations, Atlantis, The Palm
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Houda, Thank you for giving us a 5-star review online. We sincerely appreciate the time that you had taken to leave a good rating and we truly hope to welcome you back at Atlantis, The Palm. Best regards, Kym Barter General Manager and Senior Vice President, Operations, Atlantis, The Palm
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Berenice, Thank you for rating us. We truly hope to welcome you to Atlantis, The Palm. Best regards, Kym Barter General Manager and Senior Vice President, Operations, Atlantis, The Palm
2 sur 5
par un voyageur

à éviter

Publié le 7 mai 2024 sur Hotels
Pour bien comprendre l'avis que je laisse faut se resituer dans le contexte d'un hotel 5* qui est bien plus cher que les autres de meme catégorie, on est donc en mesure d'attendre de meilleures prestations. ce qui n'est pas le cas. La salle du petit dejeuner malgré une offre très genereuse et tres qualitative coté buffet reste un lieu infernal ..où juste apres votre reveil vous vous retrouvez en stress au milieu de cris de centaines d'enfants, c 'est tout sauf un moment agreable. dans mon cas personnel, on avait reservé une chambre pour 3 adultes, on nous a donné une chambre avec une salle de bain ouverte donc aucune intimité et surtout pas pratique car avec des WC dedans, plutot que de donner une chambre avec WC sépara bien plus pratique et evitant aux uns et aux autres de s'attendre sans cesse. tout y est particulierement cher, c'est copié sur le modele americain où tout est orienté vers leur seul bénéfice et nullement pour le plaisir du client
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Sevak, We are delighted to hear that you were able to enjoy and relax during your stay. However, we sincerely apologize for any aspects of your experience that may not have met your expectations. Regarding the bathrooms, each is equipped with a door that closes for additional privacy, ensuring the comfort of our guests during their stay. Your feedback is incredibly important to us as it helps us continually improve and exceed our guests' expectations. Please rest assured that we will carefully consider your comments as we strive to enhance our services. We hope to have the opportunity to welcome you back in the not-too-distant future. Best regards, Kym Barter General Manager and Senior Vice President, Operations, Atlantis, The Palm
5 sur 5
par un voyageur

Très bon séjour, très beau complexe

Publié le 9 mars 2024 sur Hotels
Troisième séjour à Atlantis qui continue de se développer. Toujours un intérieur magnifique, le plaisir de regarder les aquariums. Le parc aquatique s est agrandi et est très bien mise à part l eau qui est trop fraîche, et les lockers qui devraient être gratuits pour les personnes résidant à l hotel. La musique est sympa mais trop présente et très forte partout , pas de calme si vous en souhaitez . La plage privée devrait être accessible gratuitement partout pour les clients de l hotel.