Note fondée sur 932 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Séjour de rêve. Tout était parfait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Conrad Dubai Team, Gestion de l’hôtel
Dear Marion, Thank you for taking your time to share your valued feedback. We were thrilled to hear that you had a dream stay and everything was perfect. We hope to welcoming you back soon for another memorable experience.
5 sur 5
par un voyageur

Séjour inoubliable

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Équipe très agréable et professionnelle Séjour de rêve Hôtel superbe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Conrad Dubai Team, Gestion de l’hôtel
Dear Gilles Delcros, Thank you for sharing your kind review about your recent experience with us. We were thrilled to hear that you had a dream stay and thought that our team was pleasant and professional. We hope to welcoming you back in future for another memorable stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Conrad Dubai Team , Gestion de l’hôtel
Dear Isabelle, Thank you for your kind review. We were delighted to know that you had a great stay with us. Hope to welcoming you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 janv. 2024 sur Expedia
Emna et nathan sont très accueillant . Excellent petit déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par Conrad Dubai Team, Gestion de l’hôtel
Dear Sabrina, We were delighted to receive such a positive feedback about your recent stay with us. We do have a fantastic team that genuinely drives personalized experiences, and we appreciate you mentioning Emna and Nathan; we will make sure they receive your compliments. Emna and Nathan will be overjoyed to learn that their efforts have yielded such a lovely guest comment. It makes us so proud of our team members when we hear comments like yours. Hope to welcoming you back for another memorable experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2023 par Conrad Dubai, Gestion de l’hôtel
Dear Sahira,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to Conrad Dubai soon.Kind Regards,Conrad Dubai
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par Conrad Dubai, Gestion de l’hôtel
Dear Chisse,Thank you for choosing Conrad Dubai and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit.Kind Regards,Conrad Dubai
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par Conrad Dubai, Gestion de l’hôtel
Dear Chisse,Thank you for choosing Conrad Dubai and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit.Kind Regards,Conrad Dubai
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2022 par Conrad Dubai, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Lionel, Thank you for giving us the highest rating. We are grateful for your patronage and look forward to welcoming you back to Conrad Dubai in the near future. Kind regards, Conrad Dubai
5 sur 5
par un voyageur

Tres bon sejour

Publié le 27 févr. 2022 sur Hotels
Très bon acceuil. Chambre Upgradée. Personnel tres sympathique et disponible. Piscine top. Je conseille le restaurant Kimpo. Je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2022 par Conrad Dubai, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Nicolas, Thank you for your time sharing your recent experience with us. We are delighted that you enjoyed your stay, especially Kimpo Korean Bar. We are looking forward to welcoming you back soon! Best regards, Conrad Dubai
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2022 par Conrad Dubai, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Francois, Greetings from Conrad Dubai. Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Please accept our sincere apology if your experience this time was not up to your expectation. Your comment is forwarded to the concerned managers to take the necessary action. The entire team looks forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Kind Regards, Conrad Dubai