Note fondée sur 817 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
Bel hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Malak, Gestion de l’hôtel
Dear martine, Thank you for taking the time to rate your experience at Crowne Plaza Dubai-Deira. We are sorry for the inconvenience that you had during your stay with us. Your feedback is highly appreciated, and this has already been raised to the respective heads of departments to have this rectified. Please rest assured that all the valid points you raised in your review have already been discussed and we are taking the necessary steps to enhance any area of improvement. I hope you still give us a chance to change your negative impression of our property. We are looking forward to having you again as a guest in our hotel. Sincerely, Malak MohranDuty Manager
par un voyageur
Publié le 7 mai 2023 sur Expedia
Les chambres sont trop petites pour 4 personnes c’est deux lit une places et demi pas deux places et la propreté des chambres c’est pas top malgré que le service passe tous les jours si non les personnel sont à l’écoute et serviable .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2023 par Joseph Feghali, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate your experience at Crowne Plaza Dubai-Deira. We are really sorry for the inconvenience that you had during your stay with us. Your feedback is highly appreciated and this is already raised to the respective head of departments to have this rectified. Please rest assured that all the valid points you'd raised in your review have already been discussed and we are taking the necessary steps to enhance any particular area of improvement. I hope you still give us a chance to change your negative impression about our property. We are looking forward to having you again as a guest in our hotel. Sincerely, Salaheldin MohamedGuest Relation Manager
par un voyageur
Publié le 1 mars 2023 sur Expedia
Hotel confortable avec piscine
Loin du centre touristique. Quartier pas tres propre et rassurant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2023 par Joseph Feghali, Gestion de l’hôtel
Dear Nathalie,Thank you so much for taking the time to review us. We are delighted to know that you enjoyed the experience in the hotel. We hope you will give us a chance to serve you again. Warm Regards,Joseph FeghaliFront Office Manager
par un voyageur
Publié le 29 déc. 2022 sur Hotels
Séjour en famille avec 3 enfants ados à Dubaï
L’hôtel est situé à Deira
Tout se trouve à proximité
Le personnel est serviable et à l’écoute
Le petit déjeuner buffet est très bon
Seul bémol : temps d’attente pour avoir une omelette
Sinon tout est super
Merci à l’équipe pour son accueil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2023 par Joseph Feghali, Gestion de l’hôtel
Dear Omar,Thank you so much for taking the time to review us. We are delighted to know that you enjoyed the experience in the hotel. We will also convey your constructive feedback to the management, and we hope you will give us a chance to serve you again. Warm Regards,Joseph FeghaliFront Office Manager
par un voyageur
Publié le 21 août 2022 sur Expedia
Pas grand shoses
par un voyageur
Publié le 28 juin 2022 sur Expedia
Nous avons passé nos 6 jours dans un chantier entre les perceuses et les échafaudages très bruyants de bon heures , le restaurant a été fermé le dernier soir que nous partions.
Très décevant, des odeurs dans la salle de bain très désobligeant .
Je ne recommande pas cet hôtel qui pour des mesures hygiène et de sécurité devrait être fermé pendant leur travaux
Si j avais été informé par expédia des travaux je n aurais pas retenu cet hôtel . Manque informations totales j ai rater les vacances de ma famille
Merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2022 par Joseph Feghali, Gestion de l’hôtel
Dear Christian,
Thank you for taking the time to rate your experience at Crowne Plaza Dubai-Deira.
We are really sorry for the inconvenience that you had during your stay with us. Your feedback is highly appreciated and this is already raised to the respective head of departments to have this rectified.
Please rest assured that all the valid points you'd raised in your review have already been discussed and we are taking the necessary steps to enhance any particular area of improvement.
I hope you still give us a chance to change your negative impression about our property. We are looking forward to having you again as a guest in our hotel.
Sincerely,
Joseph Feghali
Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 2 avr. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 26 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2022 par Joseph Feghali, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you so much for taking the time to review us. We are delighted to know that you enjoyed the experience in the hotel.
We hope you will give us a chance to serve you again.
Warm Regards,
Joseph Feghali
Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 31 janv. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Relativement bien
Publié le 27 juin 2021 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2021 par Kaval , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you so much for your kind review about the hotel. We hope you will give us a chance to serve you again.
Warm Regards,
Kaval Siddhu
Marketing and PR Manager