Note fondée sur 720 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Très belle hôtel, avec un personnel super!!! Tout est vraiment très propre que ce soit les chambres, la réception… vraiment l’hôtel en lui même est nickel. Le petit déjeuner était vraiment délicieux. J’ai passé une semaine parfaite. Je recommande fortement. J’espère revenir très vite!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par KS, Gestion de l’hôtel
Dear Hamouda,Thank you so much for your kind words and for taking the time to share your experience with us. We are absolutely delighted to hear that you had such a wonderful stay at DoubleTree by Hilton Dubai Jumeirah Beach and that you found our hotel, staff, and services to be exceptional.It is our pleasure to know that you appreciated the cleanliness of our rooms and reception area, as well as the delicious breakfast we offer. We take great pride in maintaining high standards of cleanliness and hospitality, and your positive feedback is truly rewarding for our entire team.We are thrilled to hear that you had a perfect week with us and that you highly recommend our hotel. Your compliments motivate us to continue delivering the best possible experience for our guests.We sincerely hope to welcome you back to our hotel very soon.Best regards,DoubleTree by Hilton Dubai Jumeirah
par un voyageur
Publié le 7 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2023 par Nikolay, Gestion de l’hôtel
Dear Razika, Thank you for the time to give a great rating and for sharing your experience with us. We do look forward to welcoming you back to Doubletree by Hilton Dubai Jumeirah Beach soon. Kind Regards, Nikolay Nikolov Front Office Manage
par un voyageur
Excellent voyage familliale
Publié le 10 déc. 2022 sur HotelsTres confort et détente.
Je recommande cet hôtel pour la famille
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2022 par Nikolay Nikolpv, Gestion de l’hôtel
Dear Jamal, Thank you for taking the time to share your recent experience at DoubleTree by Hilton Dubai Jumeirah Beach and for giving us a good score. We are especially pleased that you appreciated the overall service received from our team. We are expecting to welcome you all back to our hotel next time you will travel to Dubai - please let us know if we can assist with booking and arrangements. Best Regards, Nikolay Nikolov Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 28 mars 2022 sur Expedia
Très bien situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2022 par Mahmoud Elbendary - Night Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to share your feedback! We are glad to hear that you have enjoyed the stay with us and the hotel location was up to your expectations, We are looking forward to welcoming you back in the nearest future.
par un voyageur
Bel emplacement mais rapport qualité prix mauvais!
Publié le 4 mars 2022 sur HotelsL’hôtel est plutôt bien placé, même très bien placé. Le personnel est très accueillant et très discret. Belle expérience humaine.
Cependant l’insonorisation des fenêtres est catastrophique. La rue est très bruyante
Côté rue, et les fenêtres pas en assez bon état pour isoler du bruit. Très déçu sur le rapport qualité prix.
Les salles de bains sont en mauvais état et cela fuit de partout
Il faut mettre deux ou trois serviettes au sol pour ne pas inonder la salle de bain.
La literie n’est pas bonne. Très dur aucun confort ni moelleux. Pour le reste appartement très grand avec une belle cuisine bien équipée
Les chambres sont éloignées les unes des autres, on est pas dérangé par le voisinage.
Le petit-déjeuner est correct sans plus.
L’espace piscine plage est très agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2022 par Mahmoud Elbendary Night Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, First want to thank you for your time to share your experience with us. I am happy to hear that our service was up to your expectation and I am sorry to know that the noise which was coming from the street as well as the bathroom condition. Your comment is forwarded to the concerned department managers to take the necessary action. We are looking forward to welcoming you back in the nearest future. Best Regards
par un voyageur
Publié le 21 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2022 par Nikolay Nikolov, Gestion de l’hôtel
Dear guest,
Greetings from Doubletree by Hilton Dubai Jumeirah Beach.
Thank you for taking the time to rate your stay with us. We are happy to see that you give us 10 out of 10. We are looking forward to welcoming you back in not so distant future.
Best Regards,
Nikolay Nikolov
Assistant Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 12 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2022 par Mahmoud Elbendary , Night Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear Khalid, Greetings from Doubletree by Hilton Dubai Jumeirah Beach. Thank you for taking the time to share your feedback for your stay and we really happy to know that the Hotel pool & beach have met your expectations, We look forward to welcoming you back in the nearest future.
par un voyageur
Publié le 31 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2022 par Mahmoud Elbendary , Night Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear Christophe, Greetings from Doubletree by Hilton Dubai Jumeirah Beach. Thank you for taking the time to share your feedback for your stay. We look forward to welcoming you back in the nearest future.
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2021 sur Expedia
Tout est parfait et le personnel est exceptionnel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2021 par Nikolay Nikolov, Gestion de l’hôtel
Hi Audrey,
Thank you for the time to give a rating and for sharing your experience with us. We are looking forward to welcoming you back to our hotel.
Best regards,
Nikolay Nikolov
Duty manager
par un voyageur
Publié le 23 août 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2021 par George Saad , Gestion de l’hôtel
Dear Chafia,
Thank you very much for taking the time to rate your stay.
We are sorry to hear that you were disappointed with your recent stay with us. please share with us your comments in order to address and rectify any service-related issues.
Regards,
George Saad
Front Office Manager