Note fondée sur 77 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
68 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 mars 2022 sur Hotels
5 sur 5
par daniel de st-genis-pouilly

geniale

Publié le 27 févr. 2016 sur Hotels
en un mot tres parfait
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2024 sur Expedia
Too old dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par Pooja Singh, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Bayer, Greetings from Fortune Deira Hotel. Thank you for sharing your feedback regarding your stay! First of all , I would like to apologies for the inconvenience caused to youI would like to inform you that hotel is fully renovated .It is very neat and clean with extraordinary New Look.I hope you will consider us for your next business or leisure trip! Sincerely, Pooja Singh - General Manager
4 sur 5
par un voyageur de Pembroke Pines

Publié le 21 févr. 2023 sur Expedia
It was close to shopping and multiple eateries.
3 sur 5
par un voyageur

Slitet hotell, men godkänd service

Publié le 17 févr. 2023 sur Hotels
Rummen är rätt rymliga och är hyfsat väl utrustade. De är dock i dåligt skick och inredningen känns daterad. Mitt rum var heller inte särskilt bra städat. Det är det som drar ner betyget. Servicen jag fick var det inget fel på. En från receptionen följde med mig in på rummet och jag fick utförlig information o s v. Frukostbuffen var ganska liten och kändes rätt tråkig.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2023 par Pooja Singh, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Seyed Hadi, Greetings from Fortune Deira Hotel. Thank you for sharing your feedback regarding your stay! I am glad that the hotel team was able to meet your expectations. Thank you for patronizing our hotel and we hope that you will consider us for your next business or leisure trip! Sincerely, Pooja Singh Manager- Operations
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2022 sur Expedia
They did not honor my Expedia price. Charged me way more lies and said my stay was booked for the next day instead of my booked day. Then proceeds to tell me I didn't book their hotel because there's is the fortune grand but next time he'll give me a discount. The pictures of the hotel were the same as the Expedia pics and he found my booking with my name So sketchy all together paid and checked out 15 mins layer loud music from club downstairs and Didn't even receive a refund. NEVER AGAIN !
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2022 sur Hotels
Just limit acceptable
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 févr. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 janv. 2022 sur Hotels