Note fondée sur 88 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
79 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 janv. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 mars 2022 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

L'inde à Dubai

Publié le 9 févr. 2018 sur Hotels
Séjour rapide et professionnel, journées et soirées à l'extérieur heureusement car hôtel bruyant, climatisation et nightclub. Très pratique car proche métro, 2 stations du WTC, Chambres vue piscine ??? Un balcon mais ne pas ouvrir la baie vitrée ???
1 sur 5
par un voyageur de Dubai

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Dirty and old
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2024 par Reservations, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Ahmad,Thank you for your feedback. We regret that the condition and cleanliness did not meet your expectations. Your comments are valuable, and we’ll address these issues to improve our standards.Kind regards,Fortune Karama Hotel
3 sur 5
par un voyageur

Poor hotel, poor location

Publié le 24 avr. 2024 sur Hotels
You get what you pay for.. not the nicest location in Dubai, Hotel basic Room poor and not upto date
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2024 par Reservation, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Raymond,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We constantly strive to meet the expectations of our guests and appreciate your insights. Your comments will be taken into consideration as we work to improve our facilities and services. If there are any specific issues you'd like to address further, please don't hesitate to reach out to our management team directly. We value your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Poor hygiene in room and old standards..Need to upgrade rooms and oversll hoyel urgently
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Reservation, Gestion de l’hôtel
Dear SanchitaGreetings from Fortune Karama Hotel.Thank you for being our guest its a pleasure to serve you.we have noted your comments and shared with the relevant teams. i assure you that corrective action is being taken.RegardsReservation Team
4 sur 5
par un voyageur

Hotel in good location

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Fortune Karama was decently made to suit your business travel with good location and proximity to metro &taxi. Good food joints in hotel and nearby. The housekeeping staff was pleasant and co-operative. Especially Mandeep who helped a lot during my stay. Some sound of night clubs may disturb you until 2am but you gets used to it.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

A Place in a Pinch

Publié le 8 févr. 2024 sur Hotels
If you just want to stay in a great location to stores, partying, and metro, then this is perfect. For a small budget traveler this is ok.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 janv. 2024 sur Expedia