Note fondée sur 125 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
84 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2018 par Ali Rihan..... Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear our guest, Thank you for your recent stay at Golden Tulip Sharjah and for your valuable feedback like yours helps us to identify areas of enhancement. We do apologize for the inconvenience caused and we promise to improve it more, we look forward to welcoming you back at Golden Tulip Sharjah. Again thank you for your feedback
5 sur 5
par un voyageur

Je reviendrais.

Publié le 12 nov. 2011 sur Hotels
Nous ne sommes malheureusement restés qu'une seule nuit mais c'était tout simplement génial et pas cher pour le service proposé. J'y retournerai sans aucune hésitation et je vous le conseille.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2018 par Ali Rihan..... Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear our guest, Thank you for your recent stay at Golden Tulip Sharjah and for your valuable feedback like yours helps us to identify areas of enhancement. We do apologize for the inconvenience caused and we promise to improve it more, we look forward to welcoming you back at Golden Tulip Sharjah. Again thank you for your feedback
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Sincerely, Rabih Abou Mrad General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mortada,Thank you so much for your perfect rating. We take pride in knowing our guests are happy with their experience with us. We look forward to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Sincerely, Rabih Abou Mrad General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mortada,Thank you for taking the time to share this positive rating. We look forward to serving you again.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
There studio is NOT a studio. It’s a basic hotel room with no oven, no microwave, and a mini fridge. It’s false advertising. The staff is rude and the rooms smell horrible. Stay anywhere else.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2024 sur Expedia
I came with rental car. I did know the parking situation at the hotel. The have a parking one Block away. But ever day, one street away from the hotel I came in the traffic jam of Sharjah. This part of the town is quite busy. Traffic is chaotic. The hotel has a supermarket at the opposite of the reception; that is very good. Cheap restaurant 100 meter away. But it is difficult to find something better for that price
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2024 sur Expedia
The hotel said there is no reservation for me from Expedia. I wait for about 4 hours communicating between Expedia agent and the hotel but nothing happened!!!!
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 janv. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Nice and comfortable place to stay in Sharjah.

Publié le 6 janv. 2024 sur Hotels
Very comfortable and clean rooms. Value for money. The hotel is located opposite to corniche. The area as such is a bit crowded. Valet parking is available. All staff, very friendly and cooperative. Special mention to Mr. Bilal and front desk Manager for their support and helping nature.