Note fondée sur 907 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Excellent service and location. Pool and beach staffers have been very unprofessional by displacing personal items during our absence.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Cluster General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Baatout,Thank you very much for choosing to visit Hilton Dubai Jumeriah and taking the time to share your experience!We strive to make your experience a truly memorable one and we are disappointed that we have been unsuccessful in achieving this during your recent visit.We have made note of your constructive feedback regarding the pool and beach experience, and you can be rest assured that we will take corrective action to improve in this area.We really appreciate your feedback, and we hope to be able to welcome you back to our property in the near future, to give us a chance to regain your confidence in our service and facilities.Best Regards, Jean Sebastien Kling Cluster General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Cluster General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Amar,Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your stay at the Hilton Dubai Jumeirah. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Best Regards,Jean Sebastien KlingCluster General Manager
3 sur 5
par un voyageur

À rénover

Publié le 22 mars 2024 sur Hotels
Hotel vieillissant mais toujours aussi bien situé ! Le buffet du matin est correct, celui du midi lamentable. L’espace piscine et la plage sont trop petits et occupés par une clientèle russophone assez « envahissante » Un bon point au bar de plage wavebreaker et son personnel ultra chaleureux Ne mérite pas les 5 étoiles si on le compare au Westîn où nous avons séjourné quelques jours
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Cluster General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear A Renover,Thank you very much for sharing your review and feedback regarding your recent experience at Hilton Dubai Jumeirah.I am sure this feedback will serve as an encouragement to all our team members as we strive to continuously improve the quality of our services. We have also made note of your constructive feedback and you can be rest assured that we will take corrective action to improve in this area.We look forward to your continued visits and to welcoming you back.Best Regards, Jean Sebastien Kling Cluster General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Cluster General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sheima,Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your visit at the Hilton Dubai Jumeirah.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon!Best Regards,Jean Sebastien KlingCluster General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2024 sur Expedia
trop de présence d'oiseaux au niveau de la plage et au niveau des transats notamment lors de la prise des repas: il faudrait réguler leur nombre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Cluster General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Patrick,Thank you very much for choosing to visit Hilton Dubai Jumeriah and taking the time to share your experience on ExpediaWe make every effort to make your experience a truly inspired one and we are delighted that we have been successful in achieving this during your recent visit.We look forward to your continued visits and to welcoming you back.Best Regards, Jean Sebastien Kling
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2024 par Cluster General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Rabia,Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your visit at the Hilton Dubai Jumeirah.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon!Best Regards,Jean Sebastien KlingCluster General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel très bien situé et confortable

Publié le 6 nov. 2023 sur Hotels
Séjour très agréable dans cet hôtel avec accès direct à la plage. Belle piscine, buffet de l’exécutive lounge très bien garni, excellente situation sur the Walk, également proche de la marina et à moins de 15 minutes à pied du métro. Un bémol : personnel peu accueillant, superbe bar en rooftop mais inaccessible aux moins de 21 ans (dommage pour un hôtel qui se veut « kids friendly »)…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2023 par Cluster General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nciolas,Thank you very much for choosing to visit Hilton Dubai Jumeriah and taking the time to share your experience on ExpediaWe make every effort to make your experience a truly inspired one and we are delighted that we have been successful in achieving this during your recent visit.We look forward to your continued visits and to welcoming you back.Best Regards, Jean Sebastien Kling
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2023 par Cluster General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Brigitte,Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your stay at the Hilton Dubai Jumeirah.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon!Best Regards,Jean Sebastien KlingCluster General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2023 par Cluster General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Lakdar,Thank you for letting us know about the issues that you experienced during your recent stay at our hotel. Reviews like these give us an opportunity to address areas for improvement. We would appreciate you allowing us another chance to serve you again on any further stay.Best Regards,Jean Sebastien KlingCluster General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2023 par Cluster General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to leave a positive review of your recent visit to Hilton Dubai Jumeirah. We're glad to hear that you had a memorable experience with us.Best Regards,Jean Sebastien Kling