Note fondée sur 151 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Sharjah top sejour
Publié le 26 janv. 2022 sur HotelsTop séjour qualité service du personnel impeccable le restaurant top
par un voyageur
Publié le 4 déc. 2021 sur Hotels
Deçu .
par un voyageur
Publié le 5 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2019 par Mary Grace Dedace, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you very much for taking the time to leave us this Great Rating, we are delighted that you enjoyed your stay with us.
At ibis Styles Sharjah, we strive to provide superior service experience to every guest; therefore your feedback is important to us.
Once again thank you very much and we look forward to make you "Feel Welcome" again!
Sincerely,
Mary Grace Dedace l Talent and Culture Coordinator
par un voyageur
Hôtel bien situé l'endroit magnifique
Publié le 24 févr. 2018 sur ExpediaTrès bien passé juste que un moment il faut demander de savon pour la douche et en plus demander de faire changer les serviettes de bain à part ça tout était très bien passé les personnels était toujours à l'écoute et serviable merci expédia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2018 par Ms. Nour Al-Shabatat | Reservation Supervisor |, Gestion de l’hôtel
Dear Guest ,
We appreciate your comments regarding our customer service and ongoing upgrades. Our staff are trained to provide only the best in customer service, and we are pleased that you found value and hospitality during your stay. Our commitment to investing in our property We look forward to seeing you on your next trip !
Best Regards
Ms. Nour Al-Shabatat | Reservation Supervisor | Al Majaz Hotel Sharjah by AccorHotels
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Goed hotel ruime kamer en vriendelijk
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Ossama , Gestion de l’hôtel
Beste Sharita,Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze ruime kamers en vriendelijke service. Uw comfort is onze prioriteit, en we hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen voor een even plezierig verblijf.Met vriendelijke groet,Ossama Al KenzyGeneral Manager, ibis Styles Sharjah
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
At first I must say that receptionist told me that they do not have AirPort Shuttle servise. Secondly, Windows are closed in the room. So it is impossible to take breathe in these old room staffs . Sofa was broke and one of the leg of the bed was broke. No toothe brush no cofee in the room. Awful
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 26 juin 2024 sur Expedia
They
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par Ossama , Gestion de l’hôtel
Dear Ayda,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Sharjah. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Ossama Al KenzyHotel ManagerIbis Styles Sharjah
par un voyageur de Oshawa
Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
Amazing service. Well maintained property. Free & Easy basement parking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Ossama , Gestion de l’hôtel
Dear Khalid,Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you enjoyed our amazing service and well-maintained property. It's great to know that you found our free and easy basement parking convenient.We look forward to welcoming you back soon!Sincerely,Ossama Al KenzyGeneral ManagerIbis Styles Sharjah