Note fondée sur 926 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
77 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Perfecr hotel / quality cost ratio

Publié le 25 mars 2024 sur Hotels
Hotel perfectly located Amazing comfort and view Great food Staff extremely helpful especially front desk , The front desk Manager Mr Ahmad makes you feel at home as soon as you check in . Very professional and nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Kirti Anchan, Gestion de l’hôtel
Dear Imad, I am pleased to read that you had a brilliant stay with us and were happy with the service and facilities provided at the hotel. We look forward to welcoming you back in the future. Sincerely, Kirti Anchan General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Kirti Anchan, Gestion de l’hôtel
Dear Steve, Thank you for scoring us 5 out of 5. We look forward to welcoming you back in the future. Sincerely, Kirti Anchan General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
Problème de facturation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Kirti Anchan, Gestion de l’hôtel
Dear Manon, I am disheartened to learn about the challenges you have mentioned in your review, clearly, we felt short in your case' and for that I am truly sorry. Please accept my sincere apologies for any inconvenience caused to you during your stay. I do hope this will not deter you from returning to us, as I would be delighted to welcome you back again soon. Sincerely, Kirti AnchanGeneral Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
Problème de facturation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Kirti Anchan, Gestion de l’hôtel
Dear Manon,I am disheartened to learn about the challenges you have mentioned in your review, clearly, we felt short in your case' and for that I am truly sorry. Please accept my sincere apologies for any inconvenience caused to you during your stay. I do hope this will not deter you from returning to us, as I would be delighted to welcome you back again soon. Sincerely, Kirti AnchanGeneral Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
Nous avons eu des problèmes avec la facture .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Kirti Anchan, Gestion de l’hôtel
Dear Manon, I am disheartened to learn about the challenges you have mentioned in your review, clearly, we felt short in your case' and for that I am truly sorry. Please accept my sincere apologies for any inconvenience caused to you during your stay. I do hope this will not deter you from returning to us, as I would be delighted to welcome you back again soon. Sincerely, Kirti AnchanGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

De loin le meilleur rapport qualité prix de Dubai

Publié le 21 août 2023 sur Hotels
Petit déjeuner excellent Personnel au petit soin Réactivité de la conciergerie et de la réception Qualité des infrastructures Je ne peux que recommander !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2023 par Kirti Anchan, Gestion de l’hôtel
Dear Zakaria,Our aim is not only to provide an excellent service but also make that excellent service personalized. I am pleased to read that you had a brilliant stay with us and were happy with the service and facilities provided at the hotel.We look forward to welcoming you back in the future.Sincerely,Kirti AnchanGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2023 sur Expedia
Excellent hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2023 par Kirti Anchan, Gestion de l’hôtel
Dear Elies,I am pleased to read that you had a brilliant stay with us and were happy with the service and facilities provided at the hotel.We look forward to welcoming you back in the future.Sincerely,Kirti AnchanGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 nov. 2022 sur Expedia
Excellent h ok hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2022 par Kirti Anchan, Gestion de l’hôtel
Dear Jean,Thank you for sharing your experience with us. Hope to have you back soon! Sincerely, Kirti AnchanGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur de TAVERNY

Publié le 28 août 2022 sur Expedia
Tres bel hôtel belle prestations
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2022 sur Expedia
un hôtel de luxe, confortable, calme, très propre, personnel très agréable, gentils , serviable, efficace et surtout souriant. nous avons apprécié aussi la chambre le lit la piscine, les repas petit déjeuner, tea hour et happy hour la nourriture très variée, buffet large choix aliments sains et propres et surtout trop bons. pas d'attente le matin au petit déjeuner car la salle était immense et le buffet était répété deux fois sur la salle. pas d'attente à l'ascenseur non plus car y en avait 6 parfais. que des points positifs aucune reproche