Note fondée sur 854 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2023 par Sue Chua, Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Your perfect review made our day, Benoit! We're so glad to hear that you had an excellent experience with us, and we truly appreciate your feedback. It's reviews like yours that motivate us to continue delivering top-notch service to our customers. Thank you for taking the time to share your thoughts with us!
5 sur 5
par un voyageur

Very nice hotel

Publié le 29 janv. 2022 sur Hotels
I visited Media one hotel during my last business trip . I was supposed to stay 6 days then I've extended for 5 additional days. I liked the location of the hotel, the ambiance, the lobby, the different bars and restaurants, the business floor, and the lovely staff always available. A special and big thanks for "Hay" who knows what is a customer service and customer care. Her attention towards the customers is remarkable and much appreciated. I will definitely consider visiting this hotel for my next trip.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2022 par Sue Chua , Gestion de l’hôtel
We are delighted to hear that you enjoyed your stay at Media One. We will be sure to share your compliments with Hay and the rest of the team. We look forward to welcoming you back again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Not recommended. Stay away

Publié le 30 oct. 2021 sur Hotels
I arrived to the hotel in the morning, the room was ready, but the receptionist and the manager asked me to pay extra to have access to the room, which is outrageous, i would understand if the room was not ready.. but it was, and i had to pay extra to have the key. I am a frequent traveler, been all over the world, and never had this before.. i definitely don’t recommend this hotel. In addition the water was yellow every time i run a bath.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2021 par Sue Chua, Gestion de l’hôtel
Hi Adil. Thanks for your review. We would love to hear more about your experience, so that we can use your valuable feedback to deliver an even better experience next time. Again, thank you for taking the time to review us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2021 sur Expedia
Le services ,propreté ,l accueil et la proximité a la marina
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2021 par Sue Chua, Gestion de l’hôtel
Nous sommes ravis que vous ayez eu une bonne expérience. On se reverra bientôt.
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel attrayant et branché

Publié le 12 janv. 2021 sur Hotels
Hôtel personnel sympathique Restaurant agréable et de bon rapport qualité prix Bémol sur le service pt déjeuner sur la longueur attente moyenne de 30mn
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2021 par Sue Chua, Gestion de l’hôtel
Hallo Touzet, wir freuen uns, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns eine Bewertung zu hinterlassen. Ihr Feedback hilft uns, den Service für alle zu verbessern.
5 sur 5
par un voyageur

Parfais!

Publié le 6 janv. 2021 sur Hotels
Excellent Hôtel, ma femme et moi avons adorer le lieu. Les services proposés sont parfais avec les clubs/bars directement aux étages supérieurs. Je recommande fortement !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2021 par Sue Chua, Gestion de l’hôtel
Hello Vianney, Thank you so much for taking the time to leave us a perfect rating - it's much appreciated!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2020 sur Hotels
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2021 par Sue Chua, Gestion de l’hôtel
Hello Sandrine, Thank you for your review. We hope that on your next stay, we won’t miss a mark.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2021 par Sue Chua, Gestion de l’hôtel
Hello there, We are grateful that you took the time out to leave us a review. Your feedback helps us to improve service for everyone.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2021 par Sue Chua, Gestion de l’hôtel
Dear Sandrine, Thanks for your review. We would love to hear more about your experience, so that we can use your valuable feedback to deliver an even better experience next time. Again, thank you for taking the time to review us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2021 par Sue Chua, Gestion de l’hôtel
Hello there, Thank you so much for this 5-star review. We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us. We’re here for you anytime.