Note fondée sur 100 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Retrouvailles à Dubai

Publié le 30 juill. 2022 sur Hotels
10 jours à Dubai au Millenium Atria, en appartement avec les avantages d’un hôtel. Personnel de chambre très aimable et attentionné, propreté impeccable. Logement spacieux. J.aurai aimé un peu plus de vaisselle car pour un appt pour 2, juste 2 fourchettes, 2 couteaux, 2 verres… salle de sport très correct, horaires de piscine un peu trop tôt le soir (19h). Résidence située à 20 minutes à pied du métro et 35 du Burj Khalifa. Bref j’y retournerai sans hésiter.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2021 par Millennium Atria Business Bay , Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Gaston, Thank you for taking your valuable time to share your feedback following to your recent stay at Millennium Atria Business Bay. We are glad that you had an enjoyable stay and deeply appreciate your positive Rating. We hope to have another opportunity to welcome you back in the future. With best regards, Ziad EL Hawi Cluster Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juill. 2021 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 avr. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2021 par Ziad El Hawi Cluster Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Hamza, Thank you for taking your valuable time to post your experience score following your recent stay with us at Millennium Atria Business Bay, Dubai. Our team certainly look forward to your future stay with us when we will spare no effort to ensure another pleasant stay. With best regards, Ziad El Hawi Cluster Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 déc. 2020 sur Hotels
Bon emplacement bon séjour par contre le petit déjeuner est vraiment médiocre j’ai payé 10 petit déjeuner et je suis allé qu’une fois..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2021 par Millennium Atria Business Bay Team, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Hidayet , Thank you for sharing your feedback. Thank you for your wonderful comments towards our hotel Location. However, we also made a note on your other comment will be shared to the concerned head of department in an attempt for corrections and improvements Once again, thank you very much for informing us about your stay and we hope you will consider our hotel for future visit to Dubai.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2020 par Millennium Atria Business Bay Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Emmanuel, Thank you for sharing your feedback. We are concerned to know about your disappointing experience on your recent stay with us. We apologize that our service did not met your expectations. We continually try to do our very best for all our guest. It was indeed our pleasure to have you as our guest and we hope to have another opportunity to welcome you back in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Voyage en famille

Publié le 29 déc. 2019 sur Hotels
Bel hôtel avec chambre spacieuse et bien agencée. Cuisine et lave/sèche linge appréciables pour une famille. Canapé et lit confortables. Personnel sympathique et disponible. Petit déjeuner buffet sucré/salé complet mais toujours identique: ne pas hésiter à demander autre chose. Belles prestations : Piscine Et jacuzzi Avec vue sur la Burj Khalifa, salle De sport, espace de jeux pour les enfants...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2020 par Millennium Atria Business Bay Team, Gestion de l’hôtel
Dear Valued guest. , Thank you for sharing your feedback here on Hotels.com. We are glad that you had an enjoyable stay. We deeply appreciate all your positive comments. We hope to have another opportunity to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Millennium Atria Business Bay , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest Thank you for staying with us recently and for taking the time to share your feedback with us. The response from our guests is of extreme importance and value to us.We will continue to work hard to ensure you have positive memories each time you visit Millennium Atria. I look forward to welcoming you back with us again very soon!With best regards,Ziad El HawiCluster General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
The staff are very helpful and friendly rooms are clean and spacious bed was comfortable. Location was close to city by transport and not too far from airport or beach. Only complaint is pillows are a bit flat for my liking and curtains have come off the track letting light in the morning
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Millennium Atria Business Bay , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest Thank you for staying with us recently and for taking the time to share your feedback with us. The response from our guests is of extreme importance and value to us.We will continue to work hard to ensure you have positive memories each time you visit Millennium I look forward to welcoming you back with us again very soon!With best regards,Ziad El HawiCluster General Manager