Note fondée sur 904 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
74 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Reservations Department, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Greetings from Millennium Central Downtown!Thank you for your review, we greatly appreciate the time you have taken to provide us with this valuable feedback. Our deepest apologies that you didn’t had a great experience with us. Our mission is to provide excellent guest experience, so we have taken your feedback onboard and will strive to make improvements. We hope to have an opportunity to serve you again in the future. Warm Regards,Team Millennium
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
Agréable séjour à recommander
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Reservations, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Greeting from Millennium Central Downtown!I am glad that you had a wonderful stay with us in our hotel and we are able to meet your expectations. Providing our gest with amazing experience and ensuring that they are happy is always our top priority. Our whole team works very hard to keep our guests happy I have shared your feedback with all our team members, I’m looking forward to welcome you back soon to continue exceeding your expectations!Warm Regards,Team Millennium
1 sur 5
par un voyageur

Surtout pas. Préférez le Rotana

Publié le 12 avr. 2024 sur Hotels
Aucun sens du service mais une grosse machine commerciale. Impossible d’échanger le jour où nous avions payé le petit déjeuner avec le suivant alors que nous avions appelé avant depuis la France. Des renseignements faux donnés qui nous ont envoyés a l’autre bout de la ville. Indigne du standing revendiqué.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par Reservations, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Greetings from Millennium Central Downtown!Thank you for your review, we greatly appreciate the time you have taken to provide us with this valuable feedback. Our deepest apologies that you didn’t had a great experience with us. Our mission is to provide excellent guest experience, so we have taken your feedback onboard and will strive to make improvements. We hope to have an opportunity to serve you again in the future. Warm Regards,Team Millennium
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mars 2024 sur Expedia
Une chambre double avec un seul fauteuil, la deuxième personne s’assoie par terre? 5 jours sur 7 pas d’eau chaude. La propreté n’est pas au top. Petit déjeuner ridicule et répétitif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par Reservations, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Greetings from Millennium Central Downtown!Thank you for your review, we greatly appreciate the time you have taken to provide us with this valuable feedback. Our deepest apologies that you didn’t had a great experience with us. Our mission is to provide excellent guest experience, so we have taken your feedback onboard and will strive to make improvements. We hope to have an opportunity to serve you again in the future. Warm Regards,Team Millennium
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2023 par Reservations, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Greeting from Millennium Central Downtown!I am glad that you had a wonderful stay with us in our hotel and we are able to meet your expectations. Providing our gest with amazing experience and ensuring that they are happy is always our top priority. Our whole team works very hard to keep our guests happy I have shared your feedback with all our team members, I’m looking forward to welcome you back soon to continue exceeding your expectations!Warm Regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2023 sur Expedia
Les chambres sont bien nettoyées tous les jours mais l’était de la chambre reste à désirer, nous avons eu un draps où il y avais un trou de cigarettes, une tache de dégât des eaux au plafond de la salle de bain, des traces sales sur les rideaux… ça faisait poisseux… dommage car le personnel est adorable, poli et vraiment très serviable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2023 par Team Millennium, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Greetings from Millennium Central Downtown!Thank you very much for your candid review, your feedback is extremely valued to us, as we strive to improve with each and every stay, I greatly appreciate your comments about aspect of the room that need updating. It’s a pleasure to announce that we will be implementing many upgrades in future and will be able to offer you a better experience. Warm Regards,Team Millennium
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2022 par Ashraf Attia, Gestion de l’hôtel
Thank You
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2022 par Ashraf Attia, Gestion de l’hôtel
Thank you
2 sur 5
par un voyageur

Do not go there

Publié le 17 avr. 2022 sur Hotels
This is not a place to go to. Service is not top, people are not truly competent and location is in between an intersection - hurra for the noise.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2022 par Ashraf Attia , Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Christophe Greeting from Millennium Central Downtown, Thank you for sharing your feedback. We’re sorry that your experience didn’t match your expectations. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.
2 sur 5
par un voyageur

Décevant ! Je ne recommande pas

Publié le 3 avr. 2022 sur Hotels
Très décevant… le seul point positif de l’hôtel est sa localisation qui est proche du dubai mall et de la burj Khalifa (10mn à pied). Par contre voilà les points négatifs: - petit déjeuner identique tous les jours et des produits de mauvaise qualité - un personnel peu aimable et peu disponible pour aider les clients (ils n’ont pas voulu nous aider pour appeler des taxis par exemple, on a aussi attendu 48h pour avoir un tapis de bain) -mauvaise chambre attribuée lors du Check in -cartes de chambre qui se démagnétisaient tous les jours -manque de confort dans les chambres (rideaux qui laissaient passer la lumière, on entendait les voisins, matelas durs…) Je ne recommande pas du tout !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2022 par Ashraf Attia , Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Julie Greeting from Millennium Central Downtown, Thank you for sharing your feedback. We’re sorry that your experience didn’t match your expectations. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately. Best Regards,