Note fondée sur 227 évaluations de clients

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3,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your experience with usPlease know we value our guests’ feedback and your comments have been shared with our team so we may continuously improve the guest experience. It was indeed a great pleasure having you stay with us and hope to welcome you back again.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
Personnels trés acceuillant et serviables
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for your kind review! We are delighted to hear that you found our team welcoming and helpful. At Millennium Hotels, we strive to provide exceptional service to all our guests, and it's rewarding to know that our efforts made your stay enjoyable.Your positive feedback will be shared with our team, as it encourages us to continue delivering outstanding hospitality. If you have any further comments or suggestions, please do not hesitate to reach out. We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.Warm regards,SandyGuest Relations Agent
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued guestThank you for your glowing review! We're delighted to hear you enjoyed your stay with us. We appreciate your kind words and hope to welcome you back again soon!Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager
3 sur 5
par un voyageur de Luxembourg

Publié le 31 mars 2024 sur Expedia
Comme indiquée par d'autres voyageurs, la chambre que j'ai occupée, bien qu'acceptable, aurait besoin d'une rénovation. Il y avait un grand problème d'hygiène: à mon arrivée, le haut de l'intérieur du frigo était couvert de mossisures (!) dont je ne peux comprendre l'origine étant donné température. Problème signalé à la réception, et le nettoyage fût effectué, mais cela m'a laissé une très mauvaise impression et des questions dans ma tête A part cela, le centre fitness est bien équipé et le petit-déjeuner était très correct. L'hôtel est situé près d'une station de métro, ce qui est un gros avantage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Gien-Hua,Thank you for youWe apologize for the inconvenience caused by the room's condition and the hygiene issue with the fridge. Your feedback is valuable, and we take hygiene standards seriously. Rest assured, we are addressing this matter to prevent recurrence. We're glad you enjoyed our well-equipped fitness center, decent breakfast, and convenient location near the metro station. We appreciate your understanding and hope to welcome you back for an improved experience.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 janv. 2024 sur Expedia
4ème fois dans cet hôtel et nous sommes toujours aussi ravis des prestations qu’il propose. Personnel professionnel, disponible, sympathique et avenant. Certes l’hôtel est vieillissant mais extrêmement propre. Nous revenons très vite
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Amandine,Thank you for your continued loyalty and delightful feedback! We're honored to welcome you back for the fourth time and appreciate your kind words about our professional, friendly, and helpful staff. Your satisfaction is our utmost priority, and we're pleased to know that despite the aging appearance, the hotel's cleanliness has met your expectations. We value your patronage and look forward to hosting you again soon. If there are any specific preferences or enhancements you'd like to suggest for your next visit, please feel free to share. Our team is committed to ensuring each stay exceeds your expectations.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Trop cher pour la qualité

Publié le 24 févr. 2023 sur Hotels
L'hôtel est ancien, bien conçu et pratique, proche du WTC mais mériterait un lifting. Le bar Harvesters est sympa pour boire une bière et manger un Burger en regardant du foot. Le reste date pas mal.
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel très bien situé en face du Musée du Futur

Publié le 12 févr. 2023 sur Hotels
Notre chambre était spacieuse et confortable mais étant située à l'arrière du bâtiment, nous avions une vue très banale. Il y avait beaucoup de points d'éclairage dans la chambre mais certains ne fonctionnaient pas. Accueil à la réception parfait de même que pour le service de chambre et des bagages. Petit-déjeuner très copieux et varié mais on peut prendre celui-ci dans deux salles, il faut donc se déplacer d'une à l'autre pour le buffet. Sans être réellement déçus, nous nous attendions un petit plus pour un 5*.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2023 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Christian ,Many thanks for your review.So great to see how much you enjoyed our hospitality. It was truly our pleasure and privilege getting to take care of you.We look forward to the pleasure of welcoming you back soon.Best Regards,Rongsenpenla MerangkabaGuest Relation Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 nov. 2022 sur Expedia
Wifi is not working (it is the worst wifi I experienced in the past 10 years, even my hotels in Dakar had a better net work) room furniture is old (reminds me of Soviet style state managed “pensionnats” in Russia), breakfast is not good, and restaurant disgusting (the chef of the so filled Oktoberfest called obdazda a Camembert soup - poawh) and the schnitzel was dry and overcooked. Furtunately they did not spoil the beer. Run away from there. I had a second booking that I cancelled.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2022 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Gildas,Thank you for your recent stay with us.We regret that your stay was not as pleasant as we strive for and we apologize for any inconvenience caused. You can rest assured that your concerns have been noted and are being addressed immediately.Best Regards,Management.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2022 sur Expedia
Très bien
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 déc. 2021 sur Expedia
Trop vieux sale petit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2022 par AK, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre avis. Nous avons pris note de vos commentaires et veillerons à ce qu'ils soient pris en compte. Meilleures salutationsAhmed Kamel Executive Assistant Manager In Charge of Rooms Division Crowne Plaza Dubai Sheikh Zayed Road