Note fondée sur 239 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2023 par Hotel.Dubai.Downtown, Gestion de l’hôtel
Dear Abderrahmane,Thank you for taking the time to rate us.I am happy to see from your score that you had a pleasant experience with us and we hope we will have the opportunity to welcome you again soon.Warm regards,Crissy DeeQuality Manager
5 sur 5
par un voyageur de nice

Publié le 1 nov. 2022 sur Expedia
Trop bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2022 par Alishah, Gestion de l’hôtel
Dear Hichem,Please allow me to respond in English.Thank you for taking the time to rate us.I am happy to see from your score that you had a pleasant experience with us and we hope we will have the opportunity to welcome you again soon.Sincerely,Crissy DeeQuality Manger
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2021 par Hotel.Dubai.Downtown, Gestion de l’hôtel
Dear Ammar, Thank you for taking the time to rate us. I am happy to see from your score that you had a pleasant experience with us and we hope we will have the opportunity to welcome you again soon. Kind regards, Eric Seso General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Je recommande

Publié le 10 févr. 2021 sur Hotels
Je vous conseille hôtel bien situé à 5min à pied de tout chambre spacieuse au top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2021 par Hotel.Dubai.Downtown, Gestion de l’hôtel
Dear Dounia, Please allow me to respond in English. Thank you for recommending us on Hotels.com. It is with great pleasure knowing that you have fully enjoyed every aspect of your stay with us and that you find our rooms, services and location to your comfort. We look forward in welcoming you back with us on your future holidays. Warm regards, Eric Seso General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 déc. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2020 par Hotel.Dubai.Downtown, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to rate us. I am happy to see from your score that you had a pleasant experience with us and we hope we will have the opportunity to welcome you again soon. Kind regards, Eric Seso General Manager
5 sur 5
par un voyageur de Toulon

Publié le 25 févr. 2020 sur Expedia
J’ai apprécié particulièrement l’accueil et notre réception à notre arrivée, la prise en charge au petit dej par le personnel, la piscine et la salle de sport, les activités proposées par l’hôtel. Grosse mention spéciale au personnel de l’accueil, à Zakaria ainsi qu’à Najwa pour leur professionnalisme
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2020 par Hotel.Dubai.Downtown, Gestion de l’hôtel
Dear Djamel, Please allow me to reply in English. Thank you for taking the time to share your feedback following your stay at Movenpick Hotel Apartments Downtown Dubai. I was truly delighted to know that you had a pleasant experience with us and that you liked the level of professionalism of my colleague specially by Zakaria and Najwa. We hope we will have the opportunity to serve you once again. Warm regards, Eric Seso General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2020 sur Expedia
Disponibilité des employés pour le nettoyage, toujours une remise au propre de la chambre Super
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 févr. 2020 par Hotel.Dubai.Downtown, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Please allow me to respond in English. Thank you for taking the time to share your feedback following your stay at Movenpick Hotel Apartments Downtown Dubai! We are glad that you enjoyed your stay and we hope we will have the opportunity to welcome you again soon. Kind regards, Eric Seso General Manager
5 sur 5
par un voyageur de Marcq en Baroeul

Publié le 2 nov. 2019 sur Expedia
Super établissement Merci pour votre accueil Bien situé Super personnel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2019 par Hotel.Dubai.Downtown, Gestion de l’hôtel
Dear Gillet, Please allow me to respond in English. We are pleased to know that you have enjoyed your holiday during your recent stay at Mövenpick Hotel Apartments Downtown Dubai and that you find every aspect of your stay with us at par with your comfort. Let me take this opportunity in thanking you for taking your time in rating your stay with us. We are excited to welcome you on your next visit in Dubai. Best Regards Eric Seso General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 nov. 2019 sur Expedia
Très bien situé , personnel au top , service à la piscine au top , je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2019 par Hotel.Dubai.Downtown, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Caroline, Please allow me to respond in English. Thank you for taking the time to share your feedback following your stay at Movenpick Hotel Apartments Downtown Dubai. I was truly delighted to know that you enjoyed the overall facilities and services of the property and we hope we will have the opportunity to welcome you again soon. Kind regards, Eric Seso General Manager
4 sur 5
par un voyageur de Dubaï

Publié le 25 août 2019 sur Expedia
Tres bon hotel. Propreté impeccable. La chambre était nickel. Le personnel etait à notre disposition à n'importe quel moment de la journée. Le jour où l'on est arrivée donc vers 22h, le personnel qui nous a accueilli etait un peu froid. Sinon a par ca, tout s'est bien passé. Dommage que dans la chalbre d'hotel il n'y avait pas de petit frigo pour conserver nos bouteilles d'eau au frais.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2019 par Hotel.Dubai.Downtwon, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Laurine, Please allow me to respond in English. Thank you for sharing your feedback on Expedia. I would like to apologize for the inconvenience caused. Rest assured, we have noted your feedback to make improvements. We can assure you that the care and comfort of our guests is our number one priority. At the same time, we are happy to know that you enjoyed your stay with us. We hope we will have the opportunity to serve you once again. Sincerely, Eric Seso General Manager