Note fondée sur 117 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 avr. 2016 sur Hotels
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur
Good hotel for value in Sharjah
Publié le 5 déc. 2015 sur ExpediaReception is prompt to react. One of the interesting point is the free parking behind the hotel. Early in the morning it is sometimes difficult to get out as numerous cars are parked infront of your car and the personel in charge has gone for prayer... It is difficult to make the personel pro-active (car park, room cleaning during week-end, laundry service). But all in all it is a good hotel for value as solutions always exist.
par Céline
Emplacement de l'hôtel moyen
Publié le 27 oct. 2012 sur HotelsTrès bon service de la part du personnel, toujours à l'écoute. Un parking privé, gardé est à votre disposition. Les chambres sont propres, disposent de la wifi. Le quartier est moyen, à 20-30 minutes de Dubai centre (la route est souvent bouchée à toute heure de la journée). Il y a beaucoup de boutiques à voir aux alentours de l'hôtel (robes de mariée, de soirée, décoration d'intérieur, souk, bazar, fast food,...).
par un voyageur de Bordeaux
Hotel Sahara - Sherjah (25 km de Dubai)
Publié le 10 oct. 2011 sur HotelsThis hotel was really good. My room was big, clean, and the bed was great. The hotel is situated 25km from Dubai. So you would need to take a taxi to reach Dubai. The traffic is really congested and it can take up to 2 hours to reach Dubai... so this is not fun.
But definitely, this is a great value hotel!
par un voyageur de Yonkers
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Nos asignaron una habitación cuando llegamos el baño totalmente sucio con basura, y pipi en el piso. Todo totalmente daba asco, el olor a humedad no me dejó dormir, las alfombras no le cabía más sucio
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Linara , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your recent visit. We strive to provide our guests with exceptional service and a comfortable stay, and it is clear that we fell short of those expectations. Please know that we are taking immediate steps to address the issue to ensure it does not happen again. Your satisfaction is very important to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future, where we can provide the excellent experience you deserve. Thank you for bringing this to our attention.Sincerely, Management,
par un voyageur
Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
I didn’t like the condition of the property of this hotel, and there was noise from the neighbors coming in.
par un voyageur de Oshawa
Publié le 8 juin 2024 sur Expedia
Hotel’s room furniture is very old and not carpeted as seen in pictures. Very noisy, can’t sleep. Staff drove my car without my consent on the main street. Price are very expensive compared with others hotel and services.
par un voyageur
Publié le 31 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Excellent
Publié le 13 mars 2024 sur HotelsWell maintained. Very supportive staff. Daily housekeeping. Very clean.
par un voyageur
Publié le 12 mars 2024 sur Expedia
not good all very dirty and price very high