Note fondée sur 4 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,0 sur 5
3,0 Propreté de la chambre
2,7 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2019 par Deboshree Mukherjee, Gestion de l’hôtel
Apologies for the trouble caused, Amine! We’re disappointed to see that our guest is dissatisfied with our services, however, we’d love to understand the reason behind the issue you have faced to enhance your experience with us. Hope to hear from you soon :) Regards, Deboshree
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2019 par Kevin, Gestion de l’hôtel
Thanks for the positive rating, Hope to host you soon :) Regards, Kevin
1 sur 5
par un voyageur de Dubai

Publié le 6 avr. 2019 sur Expedia
They broke a very expensive bottle of wine and no one paid for and no one helps with the bags or answer the phone and bad check out policy wasted half a day to take my stuff from the room they wouldn't let me take it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2019 par Deboshree , Gestion de l’hôtel
Hi, We’re extremely apologetic for the unpleasant experience you had with us. Your feedback has been duly noted and we shall put in our continuous efforts to ensure better experience further. Regards, Deboshree
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2019
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2019 par oyorooms, Gestion de l’hôtel
Thankyou