Note fondée sur 187 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Bonndans l’ensemble

Publié le 13 janv. 2019 sur Hotels
Magnifique séjour, hôtel très très bien placé mais état peu convenable heureusement nous étions souvent dehors. Le personnel par contre est TOP rien à redire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2019 par Siva, Gestion de l’hôtel
Dear Nathalie, Thank you very much for your feedback and for choosing Oaks Liwa Heights Hotel Apartment. We are very happy to know that we were able to provide you with a wonderful stay at the hotel. Your positive comments have been shared with the entire team and we look forward in welcoming you again. Kind regards, Siva Ram Putta Cluster General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2018 par Siva, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, Thank you very much for your feedback and for choosing Oaks Liwa Heights Hotel Apartment. We are very happy to know that we were able to provide you with a wonderful stay at the hotel. Your positive comments have been shared with the entire team and we look forward in welcoming you again. Kind regards, Siva Ram Putta Cluster General Manager
2 sur 5
par Mustapha

Mauvais/Bad/slecht/سيئة

Publié le 6 sept. 2017 sur Hotels
Concernant le personnel, Il n'y a rien à dire ils essayent de faire au mieux. Par contre je déconseille l'hôtel pour les familles. Il y a des beaucoup de locaux ( emiratis) qui viennent passer une nuit ou deux avec des prostituer, ce qui donnent lieux à du bruit toute la nuit , music , alcool etc.. Quant aux familles de locaux qui viennent aussi sur place, ils n'ont aucun respect pour le sommeil des gens. Ils rentrent tard(2h am) et ne cessent de faite du bruit devant votre porte en laissant jouer leurs enfants jusqu'à (5h30 am) heure de la première prière. C'est leurs ultimatum. Nous avons mis au courant t l'hôtel à chaque fois, mais ils ne semblent rien pouvoir faire, surtout lorsque ce sont des emiratis. Beaucoup d'entres eux rentrent soule à 6h du matin vous les croiserez dans l'ascenseur. Non honnêtement à éviter pour les familles!! Quant au responsable Monsieur Jijesh (Un indien) Il a l'air très empathique et imbus de sa personne, il connait les problèmes mais regardent les clients de haut. Sans bouger le petit doigts. De plus l'appartement presentes beaucoup de défauts, tapis brûlées, rideaux sales, armoires casser. Nous avons payer plus de 4000 euros pour le Titanic lol A déconseiller. .. Séjour de 1 mois en famille.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2017 par Jijesh, Gestion de l’hôtel
Dear Mustapha, Thank you very much for your feedback and for choosing Oaks Liwa Heights Hotel Apartment. Please accept my sincere apology for the inconvenience caused. We at Oaks continuously strive for excellence in our product and service. Your feedback will go a long way in helping us to achieve our mission. We look forward to your continued patronage. Kind regards, Siva Ram Putta Cluster General Manager
4 sur 5
par remy

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 mars 2017 sur Hotels
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de lyon

Hotel accueillant proche du métro et de la marina

Publié le 1 mars 2017 sur Expedia
Hotel se situe dans quartier calme agreable et à la fois vivant la proximité du métro permet un accès rapide à tous les quartiers clef de Dubail la marina et sa plage sont proche ( on peut y aller à pied) l appartement est spacieux et pratique la piscine bien conçu avec un espace détente ensoleillé bien qu au premier étage squash salle de gym tout y est ...personnel souriant !
2 sur 5
par un voyageur

Je ne conseille pas si vous êtes exigent

Publié le 26 févr. 2013 sur Expedia
Entretien horrible, état des chambres ne méritent pas un 4* l'appartement 1 chambre es spacieux mais pas pratique.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2012 sur Hotels
Quiet, comfortable, the only shortcoming is the room service. Ordered food and every time it arrived cold and in paper bag, no plate
3 sur 5
par un voyageur

Hot water and shower door

Publié le 8 janv. 2024 sur Hotels
Beautiful place but 3 things I didn’t like about the place. 1st the shower door was really annoying to get in and out. 2nd after 6 mins of shower the hot water turns into gold. So if you go there as a couple you need to wait 20 to half hr for the water to get warm again. 3rd, 2 elevators but was always only one elevator working.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par Jijesh, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Ed DenThank you for taking the time to complete our Guest Satisfaction Survey.Thank you for taking your time to give your feedback of your recent stay with us. Please know your feedback has been taken seriously and shared with the management. We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience soon. Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback. Best regards, Jijesh Venugopal
5 sur 5
par un voyageur de Raleigh

Publié le 6 janv. 2024 sur Expedia
Very clean, large, and comfortable. Very responsive to requests. A really nice cafe that had a delicious menu for breakfast, lunch and dinner. We were very comfortable here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Jijesh, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Julia, Greetings from Oaks Liwa Heights, thank you for sharing feedback on your recent stay. We're delighted to hear you enjoyed your visit. Your positive review greatly motivates our team, and we've shared your comments with the team. We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcoming you back soon to further enhance your experience. Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback. Best RegardsJijesh VenugopalHotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
The staff were very friendly and helpful. Housekeeping was well done . I really enjoyed my stay there
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2024 par Jijesh, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Albert,Greetings from Oaks Liwa Heights, thank you for sharing feedback on your recent stay. We're delighted to hear you enjoyed your visit. Your positive review greatly motivates our team, and we've shared your comments with the team. We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcoming you back soon to further enhance your experience. Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback. Best RegardsJijesh VenugopalHotel Manager